Mies tuijottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei muuta kuin itsekkin tekemään samaa kuin oma äijä-tee se niin että hän huomaa sen, sitten näet reagoiko äijä vai ei..

Itse olen pari kertaa napauttanut miekkosen alaspäin, katselee meinaan kovasti muita naisia ja tietynlaisia..on niistä muutama kerta riitakin saatu aikaiseksi kun en ole saanut suutani pidettyä kiinni..voivoi..miten turhaa se kuitenkin on, ei miehet siitä muutu vaikka kuinka riitelet.

Tein itse saman hänelle, ja johan pomppasi miekkonen..vielä illallakin piti keskustella asiasta..:)..nautin tilanteesta aika lailla hei:)..kerrankin sai omaa lääkettään.

Mutta mietityttää toki se että onko ukoni uskollinen kun on niin vilperi ja kova naistenmies..ei tiä milloin käy sitten vieraissa ja mitä käytös todellisuudessa kertoo ihmisestä. Ainakin sen että puolisoa ei kunnioiteta, silloin kun olen läsnä en hyväksy tuota itsekästä ja törkeää käytöstä. Silloin kun mies yksin tai poissa minusta niin en voi tietenkään mitään sille miten hän katselee jne..pitää vaan koettaa ajatella hyvää ja uskoa hyvään..ja kyllä aika näyttää senkin oliko uskominen väärin..sitten ainakin tiedän mitä teen!

Ole vahva itse, hehku omaa kauneuttasi, ole itsevarma ja pukeudu kivasti..huomaat kuinka päät kääntyvät sinuun oman äijäsi kanssa..saa näpäytystä

yhden vastaavanlaisen miehen kanssa: jatkuvasti ollessamme yhdessä julkisella paikalla jouduin kestämään kyyläilyä ja kommentteja muista naisista - JATKUVASTI. Lopulta en enää jaksanut, vaan kerroin miehelle, kuinka asia minua ahdistaa ja kysyin, kuinka hän itse reagoisi jos käyttäytyisin samoin kuin hän. No, vastaus oli jotain aika yllättävää: mies oli hyvin epävarma itsestään ja meidän suhteestamme ja yritti jollain tavoin ""päteä"", esittää naisten miestä ja ""Saan naisen kuin naisen"" asennetta. . No, tämä ylimielinen käytös loppui heti, kun otin asian esille ja kerroin että se vaivaa minua. Kannattaa tehdä samoin, syitä on varmasti monia. Ei tuollaista käytöstä tarvitse jaksaa jos se häiritsee, ei se ole ""luonnollista"" kaikille miehille, muut miehet joiden kanssa olen seurustellut eivät ole KOSKAAN näin käyttäytyneet.

Aivan. Ap:nkin kannattaa reagoida nimenomaan miehen tekoon, eikä salaa loukkaantua ja alkaa vihaamaan miestä.
Ei kannata myöskään ymmärtää, jos ei ymmärrä. On reilua kertoa miehellekin mistä on loukkaantunut, ja antaa hänelle mahdollisuus muuttaa käytöstään. Varsinkin jos mies ei mitään muuta pahaa ole tehnyt.

Samaa mieltä Mirjan kanssa: ei minunkaan seurassani miehet tuijota muita naisia, vaikken mikään kauneuskuningatar olekaan. Johtuneeko hyvästä itsetunnostani vai siitä että valikoin seurani jonkinlaisella junttisuodattimella.

En muuten tunne tuttavapiirini miehissäkään ketään, joka tuijottelisi naisia silmät pullistuneena kaupungilla, edes ilman siipan seuraa. Eli taitaa olla ihan joidenkin harvojen, huonokäytöksisten miesten hommaa. Mielestäni loukkaavaa myös tuijotuksen kohdetta kohtaan.

Mun mielestä tuijottaminen kuuluu niihin samoihin arvostukseen,kunnioitukseen ja käytökseen liittyviin juttuihin kuin esim.kommentit toisen ulkonäöstä. Jos miehesi kysyisi mielipidettä keskikokoisen vehkeensä koosta,et varmaan sanoisi,että ""no se on tollanen ihan söpö keskikokoinen"".On huomaavaista sanoa mieluummin,että ""se tuntuu ihanan isolta ja on juuri sopiva minulle"",koska silloin et valehtele,vaan sanot toiselle mukavan ja kannustavan asian.:) Siksi on naisellekin reilua,jos mies ei vaan estottomasti kuolaa vieraita lihoja,vaan nappaa oman naisen vyötäröltä kiinni ja jättää tuijottelut poikien iltoihin. Itsekontrolli kuuluu suhteeseen.
Itsetuntoon voi kyllä kolhaista miehen tuijottelu silloin,kun ei itse edusta miehen naisihannetta.. Meillä on sellainen tilanne,että miehen exät ja ihastukset ovat olleet kovin erilaisia kuin itse olen,sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Mies ei tuijottele juuri koskaan muita (tai en ainakaan huomaa),mutta kehuista huolimatta tuntuu,että hänen unelmien tyttönsä on lyhyt, blondattu, suloinen, kiltti, liikunnallinen ja trendien perässä hiihtäjä -siis täydellinen vastakohtani! Hän kertoo,että olen kaunis ja seksikäs,ja hänelle se oikea,eikä ole edes koskaan kehunut muunlaisia tyttöjä,mutta... Tiedän hänen exiensä erilaisuuden ja kuulen hänen kavereidensa ihmettelevästä äänensävystä,etten ole hänen tyyppiään. Mitä tehdä?