Mies tuli kotiin, kertoi saavansa pusun naiselta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja repeän naurusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

repeän naurusta

Vieras
Mies tuli kotiin, sanoi että meidän täytyy puhua, hänen pitää olla minulle rehellinen. Mies kertoi että kävi kaupassa ja se kassaneiti halus antaa pusun! Ja antoikin!!! Siis kassaneiti antoi mun miehelle pusun...
Arvatkaa olinko jo pukemassa vaatteita ja lähdössä sinne kyseiseen kauppaan ettiin tätä akkaa...

tulin todella helpottuneeksi kun mies otti taskustaan sen neekeripusun, nauroi ja sanoi, tämmösen pusun se anto mulle, heh heh, hyvät on jutut miehellä.

joo mutta olin todella vihainen tai ihan punainen ku mies sitä juttua kerto, sitte se laittoi äkkiä sen neekeripusun pöydälle ja huusi se oli vitsi, menit lankaan...
onneksi, huh :)

Miehesi arvasi reaktiosi ja päätti vähän pitää kivaa kustannuksellasi. Meinaatko että täysikasvuinen mies ei kykenisi pakenemaan kassakoneen ylitse pussaamaan kurkottelevaa naista? Että tulisi niin kuin väkisin pussatuksi?

Kyllähän siinä olisi jo syytä tosiaan juosta kiireen vilkkaa pitämään kassaneidille puhuttelua, ei viattomia miehiä saa noin kiusata!

Jos neekerinsuukkoa kuljettaa taskussa niin se on entinen suukko tai sitten miehellä on todella väljät vaatteet. Ja ei saisi käyttää tuota nimitystä, käytin silti.

Yhteistyössä