mies tuli kotiin vasta tunti sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei eka kerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei eka kerta

Vieras
Ihan räjähtäneen näkösenä, meni nukkumaan. En ehtinyt nähdä millä tuli, väitti että yksi kaveri toi, kun oli mennyt baarista sinne nukkumaan, mutta ei voi pitää paikkaansa koska tunnen tämän kaverin ja satun tietämään että on juuri Tallinan risteilyllä, eli mies valehtelee. Miksi tuollasesta pitää valehdella, ellei ole ollut jotain panemassa tms.
Huumeita ei käytä tai tee rikoksia, joten en keksi muuta syytä valehtelulle, kuin toinen nainen. Baari menee käsittääkseni kahdelta tai kolmelta kiinni, hänen piti sieltä tulla taksilla kotiin. Ei vastannut kun soitin ennen kun menin nukkumaan yhden aikaan, laittoi siitä hetken päästä tekstarin että on tappiin ja tulee sitten kotiin.
Minä heräsin kahdeksan aikoihin, eikä ollut kotona. Yritin soittaa mutta ei vastannut ja sitten noin tunti sitten ilmestyi ovesta ja sanoi että oli kaverillaan ja se heitti hänet kotiin. Muuta ei puhunut. Mutta ei taida muistaa että mä olen tuon kaverin kaveri Facebookissa ja tiedän että tuo kaveri on Tallinnan reissulla. Kiva päivä tulossa puolin ja toisin. (n)

Ei pitäis päästää ukkoa baariin...
En mä ole mieheni vartija, eikä päinvastoin se mun. Mutta pelottaa että tuo kotiin jonkun seksitaudin, koska eihän tuolla ainakaan mitään kortsuja ole ja mullekin selittää että on kumiallerginen, niin ei voi muka pitää.
Se tässä pelottaa minkä hyppykupan tuo ja erityisesti noin tyhmä vale vei kyllä viimeisetkin pisteet. Miten keksikin olla noin tyhmä, eikö raksuttanut ollenkaan, että olis valinnut valehtelunsa päähenkilöksi ihmisen jota en tunne. Ei, hän valiotsee ihmisen joka on jopa mun Facebookissa ja kävin tarkistamassa niin tämä mies ei ole mailla halmeilla tätä paikkakuntaa. Ois nyt edes tuon verran ottanut selvää. Hölmö mikä hölmö, laski kyllä pisteet, en kuvitellut eläväni noin tyhmän miehen kanssa. Oikeesti, melkein naurattaa tai tunnen sääliä. Melkein huom.

Ukko testeihin ja tuloksiin asti pitäytyisin seksistä kanssaan. Ja toki saisin hakea tyydytykseni muualta kun ei ukko kerta "oo toimintakunnossa". Ellei sopisi, ois se eron paikka.

Mä en henkeäni riskeeraisi moisen vuoksi.

En mä ole mieheni vartija, eikä päinvastoin se mun. Mutta pelottaa että tuo kotiin jonkun seksitaudin, koska eihän tuolla ainakaan mitään kortsuja ole ja mullekin selittää että on kumiallerginen, niin ei voi muka pitää.
Se tässä pelottaa minkä hyppykupan tuo ja erityisesti noin tyhmä vale vei kyllä viimeisetkin pisteet. Miten keksikin olla noin tyhmä, eikö raksuttanut ollenkaan, että olis valinnut valehtelunsa päähenkilöksi ihmisen jota en tunne. Ei, hän valiotsee ihmisen joka on jopa mun Facebookissa ja kävin tarkistamassa niin tämä mies ei ole mailla halmeilla tätä paikkakuntaa. Ois nyt edes tuon verran ottanut selvää. Hölmö mikä hölmö, laski kyllä pisteet, en kuvitellut eläväni noin tyhmän miehen kanssa. Oikeesti, melkein naurattaa tai tunnen sääliä. Melkein huom.

Ehkä miehesi ei ole hölmö, mut ainakin se pitää sua hölmönä.

Ukko testeihin ja tuloksiin asti pitäytyisin seksistä kanssaan. Ja toki saisin hakea tyydytykseni muualta kun ei ukko kerta "oo toimintakunnossa". Ellei sopisi, ois se eron paikka.

Mä en henkeäni riskeeraisi moisen vuoksi.
Näin sen ajattelin myös, en oikeasti halua mitään sairauksia, ollut aivan tarpeeksi terveysongelmia muutoinkin elämässä. Nyt vaan on jotenkin sellanen olo että taas kaadetaan kaikki mun niskaan, mun pitää nyt kertoa ukolle että se valhteli, itsehän se ei sellaista tee, se on varmaa. Sitten pitäisi vielä tehdä selväksi että ellei käytä kumia (mitä ei tod käytä) niin seksiä ei tipu ennen kuin nään puhtaat paperit terveydentilasta.
Menee hyvin vaikeeksi taas, olis mulla muutakin tekemistä ja ajattelemista kuin miehen mulkun tila. Olisi nyt ees senverran mies että tajuaisi herätessään kertoa että ei ollut sen kaverin luona mitä väittää, keksisi edes jotain muuta, tekisi jotain eikä kaatais vastuuta mun niskaan. Aina pitää kaikki itse tehdä, sellanen tunne täöstä tulee. Nyt alkaa vituttaa jo kunnolla mitä enemmän tätä mietin. :(

Syytäki vituttaa tollanen ukko!! Kyllä alkas sellanen sota jos mun kohdalle sattus sama! Käy repii se sängystä ja pyydä selitystä! Ei sen tarvii sinne tulla rapulaansa nukkumaan. Olis nukkunu siellä missä oli panemisen sijaan. Hyi hitto et oksettaa ku mietinkää asiaa!!!

Pidä sille kuri!!

smiley_slap.gif

Syytäki vituttaa tollanen ukko!! Kyllä alkas sellanen sota jos mun kohdalle sattus sama! Käy repii se sängystä ja pyydä selitystä! Ei sen tarvii sinne tulla rapulaansa nukkumaan. Olis nukkunu siellä missä oli panemisen sijaan. Hyi hitto et oksettaa ku mietinkää asiaa!!!
Mä taas en ole luonteelta draamakuningatar, että alkaisin riehua koska baarireissu venyi. Mutta ehkä pitäisi olla sellanen. Nukkukoon nyt vaan, mulla kiertää jo mahassa kun ajattelenkin millon lampsii makkarista esiin. Näytänkö sille Facebookiani vai mitä teen, näkee sitten. Eiköhän nuku ainakin kahteen, jos vanhat merkit pitää paikkansa.
Mä alan nyt tehä sapuskaa, jos sais ajatuksia vähän muualle. Päivittelen myöhemmin miten käy.

Ihan räjähtäneen näkösenä, meni nukkumaan. En ehtinyt nähdä millä tuli, väitti että yksi kaveri toi, kun oli mennyt baarista sinne nukkumaan, mutta ei voi pitää paikkaansa koska tunnen tämän kaverin ja satun tietämään että on juuri Tallinan risteilyllä, eli mies valehtelee. Miksi tuollasesta pitää valehdella, ellei ole ollut jotain panemassa tms.
Huumeita ei käytä tai tee rikoksia, joten en keksi muuta syytä valehtelulle, kuin toinen nainen. Baari menee käsittääkseni kahdelta tai kolmelta kiinni, hänen piti sieltä tulla taksilla kotiin. Ei vastannut kun soitin ennen kun menin nukkumaan yhden aikaan, laittoi siitä hetken päästä tekstarin että on tappiin ja tulee sitten kotiin.
Minä heräsin kahdeksan aikoihin, eikä ollut kotona. Yritin soittaa mutta ei vastannut ja sitten noin tunti sitten ilmestyi ovesta ja sanoi että oli kaverillaan ja se heitti hänet kotiin. Muuta ei puhunut. Mutta ei taida muistaa että mä olen tuon kaverin kaveri Facebookissa ja tiedän että tuo kaveri on Tallinnan reissulla. Kiva päivä tulossa puolin ja toisin. (n)

Tuumat miehellesi, että mitenkähän sillä kaverilla Tallinnassa menee.

Mutta pelottaa että tuo kotiin jonkun seksitaudin, koska eihän tuolla ainakaan mitään kortsuja ole ja mullekin selittää että on kumiallerginen, niin ei voi muka pitää.
Täytyy olla tosi yksinkertainen ja tyhmä äijä. Lateksittomia kondomeja saa kyllä isommista marketeista ja apteekeista, puhumattakaan nettikaupoista eli niissä ei ole mitään kumia ja sopivat kumiallergisille. Maksavat vaan suunnilleen tuplat kumisiin verrattuna.

True story:

Oltiin poikien kanssa pämppäämässä ihan oikeasti kunnolla. Juotiin snapsena jallua ja kaljaa päälle. Loppuillan osalta filmi ihan poikki. En muista siitä mitään. Kundit oli kai autellut mut yhdelle "Makelle" nukkumaan. Aamulla olin edelleen ihan saakelin seipäässä. Ja koska "Make" oli ilmeisen yhtälailla humalassa, se oli pyytänyt "Teron" hakemaan mut sieltä niiden kämpiltä kotiin. Omin jaloin astelin autoon kyllä, mutta muisti ei pelannut. Tyttöystävä tenttas missä olen ollut yötä ja vastasin että no sillä "Terolla". Kun se nyt oli siinä vaiheessa vahvin veikkaus. No tyttöystävä oli tiennyt että tämä "Tero" oli ollut ihan muualla viimeisen illan ja ettei se ollut juopottelemassa. Ihan hirveä riita ja syyttely muista naisista. Ja sitten kun selvisi että olenkin ollut "Makella", niin miksi on valehdeltu ja onko siellä ollut naisia meillä. Ja eihän taas "Tero" voinut mitään sanoa, kun ei nähnyt mut kuin pihalla astumassa sen autoon. Niin ja "Makea" ei kukaan usko, sillä sen oletettiin olevan samassa juonessa.

Huoh... ei pitäis ikinä vetää noin naamat :D

Aika hämmentävää että ap ei ole vihasta sekaisin vaikka ukko on viettänyt yönsä toisen naisen kainalossa.
Viha on hyvä ja tarpeellinen tunne, juurikin tälläisissä asioissa.
Ei sun pitäisi rauhallisesti kokkailla safkaa ja antaa miehen nukkua vaan tentata siltä kuka tuo nainen oli ja pistää suhde jäähylle.

Yhteistyössä