mies työ reissussa, eikä ole soittanut/viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
koko päivänä. riideltiin pahasti kun päivää enen kuin lähti, seur päivä oli multa mykkäkoulua. mies oli jo ok.tavallisesti se olen minä joka soittelen hälle, nyt en uhastakaan soita/viestitä. Eli kun minä en ota yhteyttä niin ei sitten ollenkaan. näköjään hän ei mua/lapsia kaipaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koko päivänä. riideltiin pahasti kun päivää enen kuin lähti, seur päivä oli multa mykkäkoulua. mies oli jo ok.tavallisesti se olen minä joka soittelen hälle, nyt en uhastakaan soita/viestitä. Eli kun minä en ota yhteyttä niin ei sitten ollenkaan. näköjään hän ei mua/lapsia kaipaa.

koittakaa sopia, turha kantaa kaunaa. Koskaan ei tiedä, milloin on viimeinen päivä:(.

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

koittakaa sopia, turha kantaa kaunaa. Koskaan ei tiedä, milloin on viimeinen päivä:(.

ni niinhän se on. mut mun ylpeys ei nyt anna periksi. se olen muutenkin aina mä jok apitää yhteyttä sen työhommien aikaan. ei siis normistikaan soittele/viestitä jos mä en eka.

Mulla mies reissaa tyokseen ihan kamalasti. Ikina en paasta hanta riidoissa lahtemaan reissuun. Ihan siksi, jos jotain ikavaa tapahtuisi matkalla.

Laita viesti hanelle ja sano olevasi pahoillasi. Sen jalkeen voisit soittaa hanelle. Ehka se mies on niin ylpea, etta odottaa sinun aloitetta

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mulla mies reissaa tyokseen ihan kamalasti. Ikina en paasta hanta riidoissa lahtemaan reissuun. Ihan siksi, jos jotain ikavaa tapahtuisi matkalla.

Laita viesti hanelle ja sano olevasi pahoillasi. Sen jalkeen voisit soittaa hanelle. Ehka se mies on niin ylpea, etta odottaa sinun aloitetta

Nyt saa näysty, koska mä olen aina se joka pitää yhteyttä. siis vaikkei oltais riidoissa. haluan et hän huomaa sen itse, vaikka olen asiasta usein maininnut. ilmeisesti häntä ei kiinnosta mitä meill ekuuluu ja mitä olemme puuhailleet.

Yhteistyössä