Mies ulkona naisten perässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellyt

Vieras
Olen kiinnittänyt huomiota, kun eräs mies ulkoilee tosi paljon lapsensa kanssa niin, ettei vaimo ole juuri ikinä mukana ja aina lyöttäytyy muiden naisten seuraan ulkona ja lapset puuhailevat omiaan. Ulkoilee usein sellaisina aikoina, että vaimo on töissä tai sitten muilla menoilla, eikä pääse mukaan ulkoilemaan. Erään naisen seurassa tuo mies näkyy viihtyvän erittäin hyvin ja joskus ovat puhuneet soittelevansa toisilleen ja sopivansa yhtä aikaa ulkoilusta. Vaimonsa tuntee myös kyseisen naisen. Lieneekö sitten vaimolle tuo asia ok, luulisi hänenkin tietävän. Joskus vaimokin on ulkoilemassa lapsen kanssa, mutta eri aikaan kuin miehensä.

Tuo mies on aika flirtti ja hyvännäköinen. Tunnen tuon miehen joten kuten ja joskus olen muutaman sanan vaihtanut hänen ja hänen vaimonsa kanssa. On hän yrittänyt flirttailla minullekin.

Tietysti tuolla miehellä ja sillä naisella voi olla kyse pelkästä ystävyydestä eikä takana ole muuta. Ja että hän vain on sellaisen flirttailevan hauskuuttajan oloinen mies ilman taka-ajatuksia. Mutta itseäni ainakin suututtaisi, jos oma mieheni kulkisi melkein päivittäin lastemme kanssa ulkona sillä mielellä, että pääsisi muiden naisten seuraan ja flirttailisi siellä. Ja sellaisina aikoina, etten minä pääse mukaan.

Voi herranen aika, ei kai tuo asia sulle kuulu!?! Jospa lapsen äiti on töissä ja isä hoitaa lastaan?! Hemmetin hienoa että on isiä, jotka ulkoilee lastensa kanssa, ja kai koti isäkin kaipaa aikuista seuraa siinä missä äiditkin? Mun mies ulkoiluttaa mun lastani ja käyvät monissa paikoissa ilman mua, kun mä teen vuorotyötä, ei tuu mieleenkää epäillä omaa miestäni mistään vaikka puistossa yms paikassa jutustelisikin naisille. Huoh...eiks pidetä huoli vaa omista asioistamme...?

• Tykkää
Reactions: LIEN ja Vaimo-Rakas
Mitäs sen miehen pitäis tehdä, olla sisällä lasten kanssa? Ulkoilu on paljon kivempaa. Vielä mukavampaa se on kun on juttuseuraa, ihan sama onko se mies vai nainen. Pitäskö sen luimistella jossain syrjässä ettei aiheuta pahennusta.
Flirtti ja ystävällisyys ja huulenheitto ovat häilyviä, mikään noista ei pilaa kenenkään elämää ainakaan. Ainoastaan jonkun kyylän joka näkee piruja siellä missä niitä ei ole.

Niin sen äijän pitäisi olla juro ja kyräilevä? Pysyä mahdollisimman kaukana kaikista ulkoilevista äideistä ja suunnata katse tiukasti joko lapseensa tai maahan?

Tiesitkö, että työpaikoillakin on niin miehiä kuin naisiakin töissä ja ne vielä juttelee keskenään. Ne käyvät lounaalla ja kahvilla yhdessä, jotkut jopa piilossa tupakalla. Ajattele, apua mitä ne miehet ja naiset oikee aattelee ku ne tollee keskenään viettää aikaa?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mua ei myöskään haittaa jos ja kun mieheni juttelee naisten kanssa kun on lapsen kanssa ulkona. Ja eikö ole vaan luonnollista että jonkun tyypin kanssa tulee juteltua enemmän kuin toisen?

Yhteistyössä