Mies- vai naispuolinen gynekologi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies.

Ne on ollu "helläkätisempiä" ja muutenkin mukavempia. Ja ennemmin annan miehen pimpsaani ronkkia kuin naisen.

Mulla taas ukkogyne otti ja rusautti oikein voimalla kerralla sormet molempii reikiin. Sattu ihan hiivatisti.

hmm miks???????!!!! :0

Tutkittiin, onko endometrioosia. ...kai sitä seinämää piti tunnustella molemmilta puolilta.

no meillä ei ole ollut varaa valita,joten olen käynyt miehillä usein,ja voisinpa vannoa että ovat nopeampia mitä naiset :D Mutta kiusallista se kyllä välillä on.

Hyi mies gynekologi jotkut hakee vaa sinne siks että saa tutkii naisten pilluu ja hiplailla sitä... ja vieras mies saattaa vaik tehä mitä!? vaannn.. Ite en miestä haluu et mun pilluu hiplailee jatyöntää sormii sinne sisään hyvä ettei munaa!!

Mieluummin nainen, jos on varaa valita. Usein ei ole, kun gynet on jostain syystä täälläpäin 90-prosenttisesti miehiä, ja niille harvoille naisille on vähintään vuoden jono.

Mulla on aina vakigynet joilla käyn. Entisessä kotipaikassa se oli mies ja nykyisessä nainen. Must tuntuu että se on henkilöstä kiinni enemmän kuin lääkärin sukupuolesta. Ellei halua ajatella jotain muuta kuin pelkkää lääkärikäyntiä :D

Yhteistyössä