M
Mia*
Vieras
En tiedä, liittyykö tämä raskauteeni, mutta joka tapauksessa, olen siis raskaana ja sinä aikana miehessä on tapahtunut muutos. Ennen raskaaksi tuloani seksielämämme on ollut aina loistava ja oli sitä vielä alkuraskaudestakin. Nyt keskiraskaudessa mies ei enää tee aloitetta seksiin ja torjuu myös minun aloitteeni. Tai ei edes varsinaisesti torju, vaan makaa paikoillaan kuin mikäkin tahdoton lahna ja silloin minä lopetan itse, koska eipä tunnu kivalta viekotella/silitellä/kiihottaa miestä, joka makaa liikkumatta, eikä koske minuun. Saan siis kyllä koskea häneen ja hän kyllä kiihottuu, mutta hän ei koske minuun. Nyt näin on käynyt kaksi kertaa peräkkäin: minä aloin "touhuta" ja hän vaan makasi jähmettyneenä. No lopetin sitten ja annoin miehen olla. Olen miettinyt, että josko se liittyisi tähän kasvavaan vatsaan ja vauvaan?
Mutta sitten on tapahtunut muutakin. Ennen mies antoi aina lähtöpusun, kun erosimme. Nyt hän vain halaa, jos sitäkään. Tuntuu, että hän suorastaan kääntäisi päänsä sivuun, ettei huulemme vahingossakaan kohtaisi ja sitten hän halaa pää vinossa ja poistuu nopeasti. Jos minä menen suukottamaan häntä, kyllä hän suukottaa takaisin, mutta miksi hän on lopettanut nuo lähtöpusut? Tai ettehän te voi vastausta antaa, mutta teki mieli kirjoittaa ja kysyä, jos vaikka jollakin olisi samantapaisia kokemuksia.
Pitäisi varmaan puhua suoraan miehen kanssa, mutta jotenkin tuntuu nyt siltä, että en jaksa. Pelottaa, että mitä jos hän sanoisikin jotakin ikävää ja nyt tässä raskaudessani en jaksaisi mitään kriisejä... Ja ajattelen myös, että varmaan se pussaisi ja naisi jos haluaisi. Ja jos ei kerran halua, niin tuskin se siitä paremmaksi muuttuu, jos minä menen asiasta valittamaan..
Enpä tiedä, ehkä annan sen olla hetken omissa oloissaan.
Mutta sitten on tapahtunut muutakin. Ennen mies antoi aina lähtöpusun, kun erosimme. Nyt hän vain halaa, jos sitäkään. Tuntuu, että hän suorastaan kääntäisi päänsä sivuun, ettei huulemme vahingossakaan kohtaisi ja sitten hän halaa pää vinossa ja poistuu nopeasti. Jos minä menen suukottamaan häntä, kyllä hän suukottaa takaisin, mutta miksi hän on lopettanut nuo lähtöpusut? Tai ettehän te voi vastausta antaa, mutta teki mieli kirjoittaa ja kysyä, jos vaikka jollakin olisi samantapaisia kokemuksia.
Pitäisi varmaan puhua suoraan miehen kanssa, mutta jotenkin tuntuu nyt siltä, että en jaksa. Pelottaa, että mitä jos hän sanoisikin jotakin ikävää ja nyt tässä raskaudessani en jaksaisi mitään kriisejä... Ja ajattelen myös, että varmaan se pussaisi ja naisi jos haluaisi. Ja jos ei kerran halua, niin tuskin se siitä paremmaksi muuttuu, jos minä menen asiasta valittamaan..
Enpä tiedä, ehkä annan sen olla hetken omissa oloissaan.