Mies valehtelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämmöstäkö se kommunikaatio on joissain parisuhteissa ? Ei ihme että erotaan.

KYSY SUORAAN mieheltäsi. Miksi tuhlata energiaa tämmöseen mietiskelyyn? Joka tapauksessa miehelläsi on selitettävää.

Jos sillä olis toinen nainen / muuten valehtelis, niin miksi ihmeessä se haluais tulla yöllä kotiin? Sillähän olis loistava "alibi" koko viikonlopuks ja voisi siis olla 2 yötä pois, jos bussi lähti tänään ja tulee su.

• Tykkää
Reactions: Data
Jos sillä olis toinen nainen / muuten valehtelis, niin miksi ihmeessä se haluais tulla yöllä kotiin? Sillähän olis loistava "alibi" koko viikonlopuks ja voisi siis olla 2 yötä pois, jos bussi lähti tänään ja tulee su.

En mä uskokaan toiseen naiseen, siinähän tämä homman hassuus onkin. Aattelin vaan että se mua miellyttääkseen valehtelis jostain muusta(?) syystä. Enkä tässä elämässä aio ottaa vastaan mitään valheita, koska en vaan voi kestää mitään epäluottamusta suhteessa. Kaikesta pitäis voida sanoa, jopa pahoista jutuista.

Mä luulen että nyt selvisi mikä homma on kyseessä. Mies soitti mulle vähän aikaa sitten, ja sanoi, että olivat saapuneet perille. Sanoi sivulauseessa, että on tietyn firman porukkaa niin ja niin paljon paikalla. Selvisi, että on erään firman järjestämät bileet nuo. Pidän ihan mahdollisena, että kyseisessä firman juhlassa on samat esiintyjät, kuin lauantaina olevassa tapahtumassa. Vähän vielä salapoliisia leikin, ja toisen huomisen esiintyjän keikkakalenterissa lukeekin tälle päivämäärälle että "yksityistilaisuus". Vois siis selittyä tällä tavalla koko homma.

Saakeli että nolottaa. Onneksi en sentään miehelle alkanut mitään kiukutella ja vaatia tilille...

No. Entinen elämä näköjään nostaa päätään. Tässä on kaikenmoista nähty menneinä vuosina.

[QUOTE="alkup.";29036094]

Saakeli että nolottaa. Onneksi en sentään miehelle alkanut mitään kiukutella ja vaatia tilille...

No. Entinen elämä näköjään nostaa päätään. Tässä on kaikenmoista nähty menneinä vuosina.[/QUOTE]

Olisit voinut ihan asiallisesti kiukuttelematta ja tilillevaatimatta kysyä asiaa. Ja kas kummaa, siihen olisi löytynyt noin yksinkertainen syy. Olisit säästänyt omia hermojasi paljon.

Koitahan päästä menneisyyden möröistäsi eroon. Tulevat muuten jatkossa tekemään kovasti hallaa nykyiselle parisuhteellesi.

Olisit voinut ihan asiallisesti kiukuttelematta ja tilillevaatimatta kysyä asiaa. Ja kas kummaa, siihen olisi löytynyt noin yksinkertainen syy. Olisit säästänyt omia hermojasi paljon.

Koitahan päästä menneisyyden möröistäsi eroon. Tulevat muuten jatkossa tekemään kovasti hallaa nykyiselle parisuhteellesi.

Joo, tiedän että olisin voinut kysyä. En vaan uskaltanut. En ole kiukuttelevaa sorttia ollut koskaan, ehkä joskus olisi pitänyt ollakin. Olen liikaa tottunut siihen, että kun kysyt suoraan, niin valehdellaan ja saadaan raivarit, joten kysyminenkin jo vähän jännittää. Ziisus, kuinka mä selviän jatkossa tämä pään kanssa...jos tulee väärinkäsityksiä? Tää parisuhde on aivan liian hieno pilattavaksi turhuuksilla. Kasvun paikka, kun sen vaan osais.

[QUOTE="alkup.";29036157] Ziisus, kuinka mä selviän jatkossa tämä pään kanssa...jos tulee väärinkäsityksiä? Tää parisuhde on aivan liian hieno pilattavaksi turhuuksilla. Kasvun paikka, kun sen vaan osais.[/QUOTE]

Nyt on hirveen hyvä hetki alkaa opettelemaan.

Jos jatkossakin ajattelet asioita entisten pettymysten kautta, niin se ei hyvää ennusta. Kas kun se ei anna nykyiselle miehellesi minkäänlaista tilaa virheisiin, unohduksiin tai niihin väärinkäsityksiin. Ja niitä on elämä kumminkin täynnä, koska meistä kukaan ei ole täydellinen.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Munkin mies tänään tapahtumassa, joka virallisesti on vasta huomenna, mutta rakennusalan ammattilaisille tänään "yksityistilaisuus", ei kyllä tullut mieleenkään epäillä, vaikkei netistä löydy tälle päivää kyseisestä tapahtumasta tietoa vasta huomiselle (ja ei en oo edes itse tarkistanut netistä, mies vaan alkuun ihmetteli ääneen ettei tän päivän kohdalla ollut netissä siitä mitään mainintaa).

[QUOTE="vieras";29035401]Älä kysele mitään vaan odota kun se reissu on ohi. Mikäli miehesi ei ole mestari valehtelija, niin huomaat jo katsekontaktin puuttumisesta että jotakin on tekeillä.[/QUOTE]

Pettäjät eivät kaihda katsekontaktia.

Siis ihanko oikeasti teillä ei puhuta asioista???

Mies meni siis firman juhliin ensin ja sitten sinne tapahtumaan? Ettekä te puhuneet tälläisestä??

Täällä ei tulisi kyseeseenkään että mies ei kertoisi minne menee,miksi ja kenen kaa. Itse siis kertoo tai mä kysyn jos jää epäselväksi asia. Miehelle on ainakin tärkeää että tiedän missä menee ja mikä on homman nimi. Eipä tarvitse kotona miettiä "mitä tekee,kenen kanssa ja miksi jo nyt lähti."

Ihme touhua,ettei asioista puhuta ja toiselle kerrota omista menoistaan.

[QUOTE="alkup.";29035305]Tekisi vaan mieli kysyä suoraan, että mihin oikeasti olet menossa? Vastaus pelottaa, tai se, että valehtelisi hätäpäissään lisää, en kestä valehtelua. Miehen ei ole minulle menoistaan tarvinnut koskaan tehdä tiliä, on saanut mennä niin paljon kuin lystää, enkä ole aiemmin niitä kytännyt, kun ei ole ollut aihetta huoleen.

Toisaalta pieni piru minussa taas haluaisi saada miehen kiinni lisävalheista muutamilla tarkemmilla kysymyksillä. Mutta mitäpä se minua lohduttaisi vaikka jäisi kuinka monesta valeesta kiinni, jos kuitenkin osoittautuu kusipääksi...[/QUOTE]

Oletkohan nyt vähän (oikeastaan aika paljon) paranoidinen?

Viimeksi muokattu:
Voi jestas sentään!
Mulle tulisi ensinnä mieleen että mies on erehtynyt päivästä tai netin ohjelmatiedoissa on väärää informaatiota. Niissä nimittäin aina joskus on. Kannattai tarkistaa ensin. :D