Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 19:50 Turhautunut kirjoitti:Hei,
Olipa tutun tuntuista tekstiä. Tässä neljän vuoden aikana kun lapsia on perheessä ollut, on meillä puolisolla sama rytmi vapaapäivisin, siis sunnuntaisin. Mutisen, kun ei puheellani ole mitään vaikutusta.
Nämä joulukuut on kaikkein kauheimpia, tuo erilainen nukkumisaika on tässä vaiheessa ongelmista pienin. Puoliso tekee 6 päivää viikosta töitä klo 10-20. Eli hän lähtee aamulla klo 9, jolloin lapset lomalla heräilee ja tulee kotiin 21:15, jolloin pienin 1v 4kk on jo unilla. Lapsi oo juuri isäänsä nähny edes kuuteen viikkoon.
Hän on kaupallisella alalla töissä ja jostain syystä AINA lauantait töissä. Syksyllä minun olisi pitänyt yksin lasten kanssa ajaa 450km häihin sekä 60-vuotispäiville että 90-vuotispäiville, koska hän ei töiltään pääse, tai siis saa vapaata. Nyt kuitenkin hän ottaa helmikuussa viikonlopun vapaata, ajaa pohjanmaalta Helsinkiin moottoripyörämessuille. Kyllä, hän pääsee pe töistä klo 19, käy kotona syömässä ja ajaa Helsinkiin. Menee aamusta klo 10 messuille ja on siellä la ja su. Su iltana, kun messut päättyy klo 18-19,pitäisi lasten kanssa ajaa takaisin pohjanmaalle ja aamulla lapset hoitoon ja itse töihin.
Totta mooses tuollanen 3,5v nukkuu iltasella autoon ja tottakai hän valvoo sitten seuraavat yöt, pienemmästä puhumattakaan. En tiedä onko isyys muuttanut häntä, iskenyt 7v kriisi kirjaimellisesti tähän suhteeseen vai vaadinko liikaa, et isäkin tekisi vapaapäivänä jotain muuta kuin ajaisi lasten kanssa työpaikalleen asentaan jotain *"#¤%tanan tietokonetta.
Mä olen NIIN täynnä tätä elämääni ja kaipaan omaa aikaa. Tuntuu nyt, että YH-äitinä minulla olisi edes joka toinen viikonloppu vapaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 17:05 yökyöpeli kirjoitti:Sorry milana, mutta sua on vaikea uskoa. Taidat olla pelkkä provoilija. Tai sitten sulta jäi kertomatta, että miehesi tekee yötyötä ja palaa kotiin klo 08 aamulla.