Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 3:n äiti:Siis häh,eikö muut te noin? Mä saan siitä kiksejä ja yleensä lähden hommaan mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja röppö:saattaisin innostua sittenkin vaikka olisin eka kiletäytynyt![]()
Näin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 3:n äiti:Siis häh,eikö muut te noin? Mä saan siitä kiksejä ja yleensä lähden hommaan mukaan.
ei tee.yks päivä täällä oli seksi galluppi ja sen mukaan kaikkien mihet ei koskaan vedä käteen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 3:n äiti:Siis häh,eikö muut te noin? Mä saan siitä kiksejä ja yleensä lähden hommaan mukaan.
ei tee.yks päivä täällä oli seksi galluppi ja sen mukaan kaikkien mihet ei koskaan vedä käteen...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 3:n äiti:Siis häh,eikö muut te noin? Mä saan siitä kiksejä ja yleensä lähden hommaan mukaan.
Ei minunkaan mies vedä kun käskystä, se on eri asia kuin että itsekseen tumputtelis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:saattaisin innostua sittenkin vaikka olisin eka kiletäytynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tekis vaan useamminkin, se on kivaa katseltavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:jo on jutut kuin teineillä.. miksei voisi vetää tumppuun jos sitä haluaa..? voisiko ap perustella..? vai oletko uskovainen jotta hyvät siemenet menee hukkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ei se tekis niin... tai mä en tekis niin... mut JOS niin antasin luuvitosen kulukusille ja käskisin miettimään taas näitä käytöstapoja jotka pätee myös sängyssä.
yks entinen teki niin kun suudeltiin ja kosketeltiin niin hää vetäs vetoketjun auki ja alko siinä vetää käteemun oloa ei voi sanoin kuvailla...
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:saattaisin innostua sittenkin vaikka olisin eka kiletäytynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:pakkohan se on johonkii halusa tyydyttää jos emäntä sattuu olemaan pihillä päällä, mitäpä tuosta omapahan on vehkeesä