mies vetää käteen sun nähen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 3:n äiti:
Siis häh,eikö muut te noin? Mä saan siitä kiksejä ja yleensä lähden hommaan mukaan.

ei tee.yks päivä täällä oli seksi galluppi ja sen mukaan kaikkien mihet ei koskaan vedä käteen...

Ei minunkaan mies vedä kun käskystä, se on eri asia kuin että itsekseen tumputtelis :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Siis häh,eikö muut te noin? Mä saan siitä kiksejä ja yleensä lähden hommaan mukaan.

ei tee.yks päivä täällä oli seksi galluppi ja sen mukaan kaikkien mihet ei koskaan vedä käteen...

Ei minunkaan mies vedä kun käskystä, se on eri asia kuin että itsekseen tumputtelis :laugh:

siis mie kyllä käsitin että ei ap ollu käskeny miestään vetämään käteen....

itekkin vastasin siihen ja en kyllä huomannut kaikkien miehet, vaan pari tais vastata että eivät ite vedä, eikä heidän tietääkseen miehetkään. en näe tuossa mitään ihmeellistä.

No kattelisin hetken ja menisin mukaan. Mut yleensä mun mies tumputtaa suihkussa. Mun mies tykkää tosi paljon, jos mä tumputan sitä. Ja vaikka meillä onkin ihan hyvä seksielämä, niin kyllä tiedän miehen vetävän silti toisinaan käteen.

Kunhan ei mua herättäs niin antaa vetää vaan. Koskaan ei kyllä myönnä vetävänsä käteen.
Jos mulle ei suostus antaan niin itte kans ottasin oman käden avut käyttöön :p
Sängyssähän sitä seksiä harrastetaan, miks pitäs mennä muualle????

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ei se tekis niin... tai mä en tekis niin... mut JOS niin antasin luuvitosen kulukusille ja käskisin miettimään taas näitä käytöstapoja jotka pätee myös sängyssä.

yks entinen teki niin kun suudeltiin ja kosketeltiin niin hää vetäs vetoketjun auki ja alko siinä vetää kätee :o mun oloa ei voi sanoin kuvailla...

:o YÖK!

Siinähän vetäisi! Ihan sama mulle.

a130.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
pakkohan se on johonkii halusa tyydyttää jos emäntä sattuu olemaan pihillä päällä, mitäpä tuosta omapahan on vehkeesä

Mä luulen et kiihottuisin sen verran siitä näystä et hyppäisin sittenkin itse ratsaille ja antaisin kyytiä :p

Yhteistyössä