Mies veti hirveät kilarit kun söin sen fanipalat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohho

Vieras
Mieheni ei oli ikinä oikeesti suuttunut ja raivonnut minulle. Mutta nyt kun minulla raskaana olevella herkkuperseellä teki mielettömästi mieli jta makeaa ja kaapista löytyi fani pala pussi, mikä oli kyllä miehen hankkima, mutta yleensä meillä saa syödä kaikkea mitä kaapista löytyy. En kaikkia fanipaloja syönyt, ja äsken kun mies tuli kotiin ja huomasi että popsin tässä sohvalla fanipaloja niin hirveä huuto ja raivo. Pitää mennä ostamaan sille uudet fanipalat

mää en oo valas koskaan ollutkaan enkä oikein uskokkaan meidän geeneillä :D nytkin mitat on 165/51 ja rv 27 menossa. En usko että se siksi raivoaa, Samanlainen herkkuperse olin ennen raskautta

no samaa mää tässä itsekkin mietin kun se ei oo koskaan mulle suuttunut ja raivonnut. Liekkö huono päivä töissä vai mikä mättää. Pitää keskustella sen kaa sit illasta kun se on rauhoittunut, lähti ovet paukkuen. Ja mää suunnistan lähi siwaan osteleen niitä fanipaloja :D

En mä kyllä mitään ostais! Tai sitten joo, laittaisin kaikkiin itse ostamiini ruokatarvikkeisiin liimalapulla oman nimeni tai järjestäisin kaappeihin eri hyllyt molempien ruuille. Omat kahvipaketit ja maidot ja kaikki. Sen verran piruilua voisin kyllä järjestää.

[QUOTE="josko";23738459]näätte sit siwan keksihyllyllä ;)[/QUOTE]

Se otti auton ni veikkaan ettei se Siwaan oo tulossa, ehkä sit cittariin meni, siellä on niitä erilaisia fanipaloja ;)

Jospa sitä väsytti -jos töistä tuli?- ja hatutti joku asia jo muutenkin?
Kyllä muaki ärsyttää ku tiedän et mulla on jemmassa jotain itelleni ja mies onkin sen ehtinyt syödä! :kieh:

Niin mä veikkaan et se saatto kotimatkalla jo kuvitella ne fanipalat suussaan, ja sit emäntä täällä kotona suu täynnä mussuttaa faneja nassuunsa :D
Kyllä muakin suututtais jos mies menisi syömään vaikka suklaalevyn mikä oli mulla jemmassa.

Outoo juu. Jos meillä jemmataan jotain, niin jemmaaja sanoo sit, et sitä ei saa syödä, säästelen itteleni.
Eikä meillä lähdetä ovet paukkuen ikinä minnekkään. Paukkua saattaa joo, mut aina sanotaan minne mennään.

Itse olen koukussa light colaan. Mies oli sitten piilottanut itselleen yhden pullon jääkaapin perälle, josta sen kuitenkin löysin ja join. Auta armias. ;) Eihän nyt mikään colapullo tai fanipalapussi iso juttu ole, mut jos se sattuu pahaan saumaan väsyneenä/nälkäisenä/makeanhimoisena, niin se yllättäen onkin iso juttu.

Mä vetäisin kanssa ihan järjettömät kilarit jos tulen kotia ja tiedän että olen ostanut itelleni jotain hyvää kaappiin ja ajattelin syöväni sen ja mies pistelis sitä menemään! Sais mies painua siltä seisomalta hakemaan takas ne hyväskät ja jotain hyvitystä päälle... onneksi mies tietää tämän ja ei tee tuollaista.

Itse yrittäisin olla ymmärtäväinen, enkä ainakaan (ihan heti) mitään kiusailis tai alkais laputtaan omia herkkuja. Joskus vaan keittää yli joku ihan höpsö asia, taustalla usein just huono päivä tms.

Muistan yhden kerran kun menin peiton alle mököttään kun lähipitseria oli kiinni... Nousin vasta kun silloinen seukkis oli hakenut pitsan jostain aika kaukaa ja houkutteli sillä mua esiin niinku jotain eläintä :D

Hiero sovintoa, sitä varmaan jo hävettää omat kilarit.

Mä voin kuvitella et mulla olis karkkia jemmassa ja ajattelisin raskaan päivän jälkeen et otan pari... Ja mies olis syöny :kieh: Ärsyttäisi tosi paljon ja varmasti sanoisin. Olen mäkin saanu kuulla kun olen karkin himooni vetänyt miehen namit, mutta olen onneks sen verran oppinut et menen sit ostaan omat.

Yhteistyössä