Mies veti hirveät kilarit kun söin sen fanipalat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei, jos väsyneenä tosiaan tulee töistä ja huomaa että muija vetää omia herkkuja, niin voi vähän ärsyttää, mutta ei se kyllä oikeuta mihinkään räjähtämiseen. (paitsi jos jätit sille vain yhden fanipalan, se on pelkkää vittuilua)

Eli sanoisin, että mies ei suuttunut fanipalojen syömisestä, vaan sai niistä vain tekosyyn kilahtamiseen.. Tai sitten se on jotenkin epätasapainoinen.

Kamoon naiset! Toi on ihan normaali ja hyväksyttäväkin (tosin lapsellinen ja naurettava) tapa reagoida. Olisko ollut parempi jos mies olisi räjähtänyt ja mököttänyt sen jälkeen 3 pv?! Tuossahan mies hermostui, reagoi, tajusi naurettavuutensa viimeistään matkalla (joka ei kestänyt kovin kauaa), toi extraa ja molemmat kuittaisi asian huumorilla.

Pitkän parisuhteen monta avainasiaa samassa =)

Mies söi kerran mun suklaat (oltiin asuttu vasta hetki yhessä, ei tienny vielä termiä PYHÄT-suklaat). Suutuin aivan mielettömästi, väitin jopa, ettei mies rakasta mua saati välitä mun tunteista yhtään, kun meni ne syömään. Arvatkaas onko syöny toista kertaa? :D

Kyllä mäkin olen suuttunut miehelle, kun se on joskus syönyt mun herkut. Se on ihan kamala herkkuperse ja ahmatti, ja mä itse syön herkkuja vähän kerrallaan ja säästeliäästi. Mies siis syö omat herkkunsa yhdeltä istumalta ja sitten myöhemmin mun herkut, jotka olen säästänyt. :D Eipä se nyt niin suunnattoman vakavaa ole, mutta jos tulee rankan päivän jälkeen kotiin ja silmissä kiiluu se kaapin perällä odottava suklaalevy, niin kyllä tyhjän kääreen löytämisestä on piru irti!

No nykyään mies kyllä tietää tämän ja soittaa etukäteen, että saako syödä ja että tiedän hakea kaupasta lisää. Kerran lähetti kännykällä kuvan tyhjästä jäätelöpurkista. :D

[QUOTE="vieras";23738756]Kamoon naiset! Toi on ihan normaali ja hyväksyttäväkin (tosin lapsellinen ja naurettava) tapa reagoida. Olisko ollut parempi jos mies olisi räjähtänyt ja mököttänyt sen jälkeen 3 pv?! Tuossahan mies hermostui, reagoi, tajusi naurettavuutensa viimeistään matkalla (joka ei kestänyt kovin kauaa), toi extraa ja molemmat kuittaisi asian huumorilla.

Pitkän parisuhteen monta avainasiaa samassa =)[/QUOTE]

mistä rahat tähän tuhlaamiseen? olisiko sata pussia ollut sitten parempi? parisuhteen avainasiat naisille = miehen rahat.

Yhteistyössä