Mies viikot töissä toisella paikkakunnalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harhaluuloinen(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harhaluuloinen(ko)?

Vieras
Kyllä niin kyrsii, että ihan eroa olen miettinyt. No joo, eihän se miehen vika oo jos joutoo lähtemään kauemmaksi töihin, mutta ei se minusta hyvältä tunnu kun viikot sitten yksin lapsen kanssa kotona ja jos satun viikonloppuna jossain kavereita tapaamaan niin alkaa valitus minun menemisistä. Itse hän kyllä saa ns. viikon olla pois tästä kodin arjesta niin tuntuu uskomattoman pahalle. Ja se että siellä majailee kahdestaan jonkun naispuoleisen akan kanssa niin tuntuu tosi pahalta. Ja varmasti juo kaljaa joka päivä, ja kerran tai kaks viikossa vetää kännit joko siellä kämpillä tai jossain muualla, ei helvetti. Koskaan ei voi luottaa mieheen sata prosenttisesti kun on tälläinen tilanne niin ero tuntuis järkevimmältä, mutta sit taas ei :/ . Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja harhaluuloinen(ko)?:
Kyllä niin kyrsii, että ihan eroa olen miettinyt. No joo, eihän se miehen vika oo jos joutoo lähtemään kauemmaksi töihin, mutta ei se minusta hyvältä tunnu kun viikot sitten yksin lapsen kanssa kotona ja jos satun viikonloppuna jossain kavereita tapaamaan niin alkaa valitus minun menemisistä. Itse hän kyllä saa ns. viikon olla pois tästä kodin arjesta niin tuntuu uskomattoman pahalle. Ja se että siellä majailee kahdestaan jonkun naispuoleisen akan kanssa niin tuntuu tosi pahalta. Ja varmasti juo kaljaa joka päivä, ja kerran tai kaks viikossa vetää kännit joko siellä kämpillä tai jossain muualla, ei helvetti. Koskaan ei voi luottaa mieheen sata prosenttisesti kun on tälläinen tilanne niin ero tuntuis järkevimmältä, mutta sit taas ei :/ . Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

mun miehellä (nyt jo exä) oli suhde kun asui viikot toisella paikkakunnalla. kuulin eron jälkeen.

lähepä yllättää se joskus! :) tai pist joku kaveri asialle.

Meilläkin mies asuu toisella paikkakunnalla viikot. En kylläkään epäile yhtään, koska vastaa puhelimeen mihin vuorokauden aikaan vaan, matka ei ole hirveän pitkä (ollaan käyty välillä "yllätysvierailulla" lasten kaa) enkä uskoisi jotenkin muutenkaan. Vaikka eihän sitä ikinä tiedä. Mieheni ei juo niin sekin ehkä tietenkin lisää minun luottamustani, mutta miksi hän majailee kahdestaan jonkun naisen kanssa??? Mikä tämä juttu on?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Meilläkin mies asuu toisella paikkakunnalla viikot. En kylläkään epäile yhtään, koska vastaa puhelimeen mihin vuorokauden aikaan vaan, matka ei ole hirveän pitkä (ollaan käyty välillä "yllätysvierailulla" lasten kaa) enkä uskoisi jotenkin muutenkaan. Vaikka eihän sitä ikinä tiedä. Mieheni ei juo niin sekin ehkä tietenkin lisää minun luottamustani, mutta miksi hän majailee kahdestaan jonkun naisen kanssa??? Mikä tämä juttu on?

Nooh, se pomo on hommannut sellaisen asunnon niille, missä on pari huonetta ja yhteinen keittiö, ja se itse pomo asustelee ihan muualla.

[quote="harhaluuloinen(ko)?". Ja se että siellä majailee kahdestaan jonkun naispuoleisen akan kanssa niin tuntuu tosi pahalta.

Eiköhän tuo jo kerro paljon ! ? Sillä on toinen nainen,niin ymmärsin. Itse en jatkaisi suhdetta jos oisin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
[quote="harhaluuloinen(ko)?". Ja se että siellä majailee kahdestaan jonkun naispuoleisen akan kanssa niin tuntuu tosi pahalta.

Eiköhän tuo jo kerro paljon ! ? Sillä on toinen nainen,niin ymmärsin. Itse en jatkaisi suhdetta jos oisin sinä.

niin, mutta ei hän itse ole valinnut tätä tilannetta. Töiden takia joutuu sen kanssa asumaan. alkaa kyllä oma pää hajota täysin..

Alkuperäinen kirjoittaja harhaluuloinen(ko)?:

Minun mies on myös suurimman osan viikosta toisella paikkakunnalla töissä.
Ei itse nauti tilanteesta,eli aina tulee heti kotiin,kun vaan pääsee.No,hän nukkuu työpaikan taukohuoneen sohvalla ja työ on jatkuvaa kolmivuoroa ja sekä henkisesti että fyysisesti raskasta.Ei paljon ehdi kaljottelemaan tms.Ei kyllä tee sitä muutenkaan.
Meillä on ollut jo vuosia (mies on ollut myös rauhanturvaajana,silloin oli toooosi vähän kotona)että meillä on molemmilla 2vkoa ns."omaa lomaa" vuodessa.Sen voi pitää putkeen tai ripotella päiviä pitkin vuotta.Tottakai lasten syntymät yms.ovat aina muuttaneet tilannetta.Tietääkö miehesi,miltä tilanne sinusta tuntuu?Onko työ niin pitkä-aikainen,että voisit muuttaa lasten kanssa samalle paikkakunnalle?(meillä miehellä vakivirka,mutta pk-seutu ei oikein houkuttele ja erityislapsellamme on toimivat systeemit täällä)
Tsemppiä!

Naispuoleisen akan :D:D:D

Tuntuu olevan yleinen neuvo, että miehen perään pitäisi lähteä. Itsellä todellakin sama tilanne ja ei tulisi mieleenkään jättää kaikkea mitä minulla täällä on ja lähteä "tyhjän päälle" miehen perässä. Asia on tietenkin eri ihmisillä, joilla ei sitten ole muuta elämää kuin se mies...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta tyhmä pomo kun on asiat noin järjestänyt.
Minä en moiseen suostuisi

no en kyllä suostu minäkään, mutta kumma että mies suostuu... ahistaa ja vituttaa ja itkettää ja kaikkee paskaa.. ei jaksa, oma hyvinvointi on aika pahasti retuperällä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta tyhmä pomo kun on asiat noin järjestänyt.
Minä en moiseen suostuisi

no en kyllä suostu minäkään, mutta kumma että mies suostuu... ahistaa ja vituttaa ja itkettää ja kaikkee paskaa.. ei jaksa, oma hyvinvointi on aika pahasti retuperällä..

sano miehelles että puhuu pomon kanssa ja järjestää asiat toisin.
Pyydä miestä sanomaan että perhe kärsii.

niin, mutta ei hän itse ole valinnut tätä tilannetta. Töiden takia joutuu sen kanssa asumaan. alkaa kyllä oma pää hajota täysin..

Varmasti hajoaa.Muuta itse sinne paikkakunnalle ja etsikää yhteinen koti sieltä.Jos sitten asiat hoituu.Useammat perheet muuttavat puolison työn perään.Onko teillä mahdollisuutta olla perheenä miehen työpaikkakunnalla?

Tutustuisit siihen miehen naispuoliseen työkaveriin niin voit pian huomata että olet turhasta mustasukkainen. Itse olin mustis yhdestä miehen työkaverista josta puhui aika paljon, kunnes kerran tapasin hänet ja huomasin ettei ole todellakaan miehen tyyppiä, kaiken lisäksi hän oli raskaana ja jo monen lapsen äiti!

Varmasti hajoaa.Muuta itse sinne paikkakunnalle ja etsikää yhteinen koti sieltä.Jos sitten asiat hoituu.Useammat perheet muuttavat puolison työn perään.Onko teillä mahdollisuutta olla perheenä miehen työpaikkakunnalla?

se on keikka hommaa siellä, ei ole varmuutta kuinka kauan kestää, mutta ei siis kestä mitenkään loputtomiin. Niin ei ole järkeä muuttaa sinne, enkä kyllä itse halua jättää kaikkea mitä täällä on.