B
blaah
Vieras
menee hermot mieheen. tuli su kotiin reissusta ja harrastettiin heti seksiä.myöhemmin illalla halusi lisää ja harrastettiin toisen kerran. sitten olisi pitänyt saada vielä kolmannen kerran edes käsiseksiä ja hermostui kun en suostunut. sillä on nyt joku pakkomielle tohon, et pitäisi olla joskus monta kertaa päivässä kun ei ole pitkään aikaan ollut silleen. ärsyttää kun se alkaa sitten jankkaamaan kun en suostu ja sit tulee riitaa. maanantaina en sit suostunut mihinkään ja sain kuulla valitusta koko illan. tiistaina suostuin sit käsiseksiin. tänään heräsin siihen et mies hyväili mua ja suostuin sit. nyt illalla taas tapellaan siitä kun mä en nyt suostunut edes käsiseksiin. itselleni olisi tänä aikana riittänyt se yksi kerta sunnuntaina. on ollut vähän halut hukassa, eikä ukko usko kun sanon, että mulla menee halut kun se jankkaa. nyt en kuulemma saa syödä sen ostamia herkkuja, kun olen niin vittupää. voi vittu. ollaan nyt kolme päivää peräkkäin riidelty ton takia. helvetti en jaksa kuunnella tota jankkausta. ja arvaan kyllä, mitä ehdotatte ekana. se ei kuitenkaan ole nyt tarkoitus.