Mies yllätti aamulla hääpäivämme kunniaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28785378]Mäki ajattelin, mutta taitaa aika montaa nyppivän tämä lahja. Mä olen enemmän kuin onnellinen että mieheni tuntee minut niin hyvin että osasi näin yllättää...[/QUOTE]

Mun mielestä tässä oli nähty vaivaa. Kuka vaan mies osaa ostaa sen lahjakortin koruliikkeeseen, vaateliikkeeseen tms. Mutta oikeesti tässä oli ajatusta, ihana yllätys kun avaa silmät ja saa ensinnäkin aamupalan vuoteeseen ja tällasen yllärin kera. Jos ne on vaan kateellisia kun niiden miehet ostaa nille sen lahjakortin, eikä oikeesti näe vaivaa miettiäkseen... Eri asia jos sais jonkun peruskattilan, mistä ei oo ees haaveillut. Eikä musta kodinkoneessa mitään vikaa ole, jos se on esim. jotain ekstraa mistä haaveilee. Tai ei vaikka muuten olisi "varaa" hankkia.

Musta tää oli oikeesti hienojuttu! Mut tällä palstalla nyt mollataan kaikki...

No meillä tollaset yhteiset hankinnat päätetään ja tehdään yhdessä. Lahjaksi ostetaan jotain henkilökohtaista joka sekin voi toki olla hyödyllistä esim joku vaate tms.
Mutta kiva jos ap itse on tyytyväinen.

Minusta lahja on suloinen. Mies on osoittanut, että on kuunnellut vaimoaan. Olisi toki mukavaa, jos rattaiden lisäksi olisi antanut jonkun erityisesti vaimonsa persoonaa kuvastavan lahjan, mutta täydelliseksi tämän lahjan tekee se, että aloittaja on selkeästi aidosti ilahtunut siitä. Eli lahja oli napakymppi! Onnea hääpäivästä :flower:

Eikai kukaan oikeesti tuossa vaiheessa ois loukkaantunut? :O

No en usko, että ihan tosissaan loukkaantuisi. Ainakaan kukaan täysjärkinen :D Itse kyllä odottaisin vuosipäivänä jotain vähän toisenlaista lahjaa, jos nyt lahjoja annettaisiin. Rattaat ois voinu ostaa erikseen "muutenvaanljhana" :D Kaikesta voi aina vääntää vähän vitsiä..

Mut pääasiahan tässä nyt on se että AP on tyytyväinen ja vauvalla on hieno kulkupeli :)

[QUOTE="vieras";28785576]Lahja ei ihmetytä vaan se miksi siitä piti tänne kaksplus-palstalle kirjoittaa.[/QUOTE]

Tänne sit saa kirjoittaa...ja miksei tästä saisi? Olen onnellinen ja iloinen, halusin jakaa tämän tunteen...anteeksi. Eihän täällä nyt muutkaan kaikki aloituksen ole mitenkään erityisen järkeviä tai tärkeitä.

[QUOTE="vieras";28785576]Lahja ei ihmetytä vaan se miksi siitä piti tänne kaksplus-palstalle kirjoittaa.[/QUOTE]

Mistähän asioista sä mahdat kirjoitella tänne palstalle? Sä oot varmaan se sama harmaa joka tulee joka toiseen ketjuun vinkumaan, et miks tällainen aloitus pitää tehdä

[QUOTE="vieras";28785608]Eiks sulla ole kavereita?[/QUOTE]

Kysymästä ja huolehtimisesta, on riittävästi. Heille olen toki kertonut kenen kanssa tänään olen jutellut ja osasivat olla iloisia puolestani Mutta tässä vuodelevossa maatessani viimeisillään raskaana oli tylsää ja kirjoitinmyös tänne...anteeksi jos loukkasin. Pitäisi varmaan harkita jo palstailun lopettamista kun tästäkin asiasta tuli lopulta paha mieli.

[QUOTE="Vieras";28785637]Kysymästä ja huolehtimisesta, on riittävästi. Heille olen toki kertonut kenen kanssa tänään olen jutellut ja osasivat olla iloisia puolestani Mutta tässä vuodelevossa maatessani viimeisillään raskaana oli tylsää ja kirjoitinmyös tänne...anteeksi jos loukkasin. Pitäisi varmaan harkita jo palstailun lopettamista kun tästäkin asiasta tuli lopulta paha mieli.[/QUOTE]

Älä pahoita mieltäsi joidenkin kateellisten ämmien (tai tyhjäpäisten nulikoitten, kuka näistä tietää) panettelusta. Hyvä lahja se oli ja kaunis ele mieheltäsi. Ilkeät ihmiset ovat niitä, joilla ei ole mitään millä päteä. Sitten sitä koitetaan pilata muidenkin ilo, kun sitä ei omassa elämässä ole tai omista ilonaiheista ei ymmärretä olla onnellisia.

Älä pahoita mieltäsi joidenkin kateellisten ämmien (tai tyhjäpäisten nulikoitten, kuka näistä tietää) panettelusta. Hyvä lahja se oli ja kaunis ele mieheltäsi. Ilkeät ihmiset ovat niitä, joilla ei ole mitään millä päteä. Sitten sitä koitetaan pilata muidenkin ilo, kun sitä ei omassa elämässä ole tai omista ilonaiheista ei ymmärretä olla onnellisia.

Kiitos...ei oikeen oo kehittynyt vielä tarpeeksi kovaa suojakilpeä kaksplussan ilkeyksille. Ja ehkä olen muutenkin vähän herkässä mielentilassamkun toista kuukautta makaan sohvalla ja yritän pysyä positiivisena jotta tämä pieni ihmisenalku saisi tarpeeksi monta viikkoa kasvettua masussa..onneksi voiton puolella ollaan, nyt rv 33. Siitäkin syystä tämä lahja oli minulle erittäin merkityksellinen ja onnistunut...

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Paljon onnea hääpäivän johdosta! Lahja oli minustakin aivan passeli; yhteinen päivä, yhteinen lapsi, yhteiset rattaat lykittäväksi.

Ylipäätään aloin miettiä, mistä kertoo se, että naiset odottavat saavansa lahjoja hääpäivänä, miehet eivät. Onko naimisissa oleminen juhlimisen arvoinen asia vain naiselle?

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";28785692]Paljon onnea hääpäivän johdosta! Lahja oli minustakin aivan passeli; yhteinen päivä, yhteinen lapsi, yhteiset rattaat lykittäväksi.

Ylipäätään aloin miettiä, mistä kertoo se, että naiset odottavat saavansa lahjoja hääpäivänä, miehet eivät. Onko naimisissa oleminen juhlimisen arvoinen asia vain naiselle?[/QUOTE]

Mä en odottanut saavani mitään enkä koskaan saanutkaan. Enkä synttäreinä ja äitienpäivinä.

Onnea hääpäivänä, mikäs siinä kun kerran tykkäät lastenvaunuista hääpäivälahjana. :)

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";28785692]Paljon onnea hääpäivän johdosta! Lahja oli minustakin aivan passeli; yhteinen päivä, yhteinen lapsi, yhteiset rattaat lykittäväksi.

Ylipäätään aloin miettiä, mistä kertoo se, että naiset odottavat saavansa lahjoja hääpäivänä, miehet eivät. Onko naimisissa oleminen juhlimisen arvoinen asia vain naiselle?[/QUOTE]

Tuli nyt 10 v joten olimme sopineet että lähdemme ensi keväänä reissuun jahka uskallamme vauvan jättää hoitoon. Joko Pariisiin tai new yorkiin...siksi en odottanut mitään.

[QUOTE="Vieras";28785686]Kiitos...ei oikeen oo kehittynyt vielä tarpeeksi kovaa suojakilpeä kaksplussan ilkeyksille. Ja ehkä olen muutenkin vähän herkässä mielentilassamkun toista kuukautta makaan sohvalla ja yritän pysyä positiivisena jotta tämä pieni ihmisenalku saisi tarpeeksi monta viikkoa kasvettua masussa..onneksi voiton puolella ollaan, nyt rv 33. Siitäkin syystä tämä lahja oli minulle erittäin merkityksellinen ja onnistunut...[/QUOTE]

Koitahan sinnitellä viimeiset viikot. Onnea tulevasta vauvasta ja huolehtivasta miehestä :) Hyvin se menee!

[QUOTE="Zap";28785707]Miksi vi***ssa aina miehen täytyy ostaa hääpäivänä lahja ja tuoda aamupalaa sänkyyn jne. jne?!?[/QUOTE]

Miten niin täytyy? Jotkut miehet haluavat antaa lahjan ja jotkut miehet eivät halua antaa.

[QUOTE="Vieras";28785686]Kiitos...ei oikeen oo kehittynyt vielä tarpeeksi kovaa suojakilpeä kaksplussan ilkeyksille. Ja ehkä olen muutenkin vähän herkässä mielentilassamkun toista kuukautta makaan sohvalla ja yritän pysyä positiivisena jotta tämä pieni ihmisenalku saisi tarpeeksi monta viikkoa kasvettua masussa..onneksi voiton puolella ollaan, nyt rv 33. Siitäkin syystä tämä lahja oli minulle erittäin merkityksellinen ja onnistunut...[/QUOTE]

Onnea myös pallomahasta!:flower:

Jos täällä palstalla pyörit niin opit kyllä huomaamaan että osa näistä, tässä ketjussa, lahjasi "tuominneet", ovat ihan sydämellisiä ja kivoja.:heart:

Yhteistyössä