mies yllätti minut eilen..

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
mieheni ei siis ole lasteni isä ja hänellä ei ole omia lapsia.
meni illalla nukuttamaan kuopusta,hetken päästä tuli takaisin ja istui ja katsoi minua ja sanoi että tehdään rakas vauva.
mä olin ihan että :o
mies on kiintynyt poikiini,varsinkin kuopukseen koska hän oli niin pieni kun suhteemme alkoi.
mies tietää että kuopuksen synnytys oli todella kamala ja jätti minuun pienet traumat.ja etten muutenkaan haluaisi vauvaa.
kertasin nämä miehelle ja hän pää painuksissa sanoi että no ehkä sitten joskus...

säälittää kun toisella tuntuu oikeasti olevan vauva kuume...ja onhan se ymmärrettävääkin kun ei ole niitä omia lapsia vielä hänellä.

toivottavasti mieleni joskus rohkaistuu ja uskallan yrittää vielä kolmatta =)

Ehkäpä sun kannattaa todella alkaa kypsytellä ajatusta uudesta vauvasta. Ehkäpä se vauvakuume siitä nousee sinullakin...miehesi kuulostaa todella lapsirakkaalta. :heart:

mulla oli todella traumaattinen synnytys,todella kivulias ja pitkä..mutta,niin vaan toista odotan,tässä tapauksessa laitoin lapseni etusijalle että hänellä olisi sisar...sinulla on jo sisaret,mutta ehkäpä rohkenisit myös..ei mene päivääkään etten miettisi kuinka mun käy synnytyksessä...

Voisin luonnehtia kolmoseni synnytystä KAMALAKSI.. No nelonen sai alkunsa melko yllättäen kun kolmonen oli 10kk. Pelostani huolimatta päätin ottaa vastaan mitä tuleman pitää ja koko raskausajan valmensin itseäni tulevaan. Tuo kuopus kun alkoi synyä, niin edellisen synnytyksen pelot ja traumat haihtuivat sen siliän tien ja olin keskittynyt vain meneillään olevaan. Kun synnytys ol ohi niin sanoin kätilölle, etten olisi i´kinä uskonut kokevani niin ihanaa synnytystä.. oikeasti se oli todella mahtavaa!!!

Yritän vain sanoa, että jokainen synnytys on erilainen. Peloista kannattaa puhua vaikka äitiysneuvolassa.

Meillä on toisin päin. Kaks pientä poikaa on ja mä haluaisin kovasti vielä kolmannen (siis pojan tai tytön) :heart: Mutta mies ei ainakaan vielä innostu. Enkä mäkään ehkä tosissani ihan vielä kun kuopus on 9kk. Ehkä parin kolmen vuoden päästä mieskin lämpiäää... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:) Ihana mies sulla!

Kyllä siihen sun synnytyspelkoosi apua löytyy, jos se siis siitä kiinni on! :hug:

en usko että pelkoon auttaa mikään...sektio on väistämätön ja sitä pelkään kuollakseni...kaksi takana ja varsinkin viimeisin oli todella kamala..

Yhteistyössä