Nettitreffimies yllätti minut totaalisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eräässä tunnetussa nettitreffipalvelussa tapaamani mies yllätti minut totaalksesti - olin kuin puulla päähän lyöty. Mies on noin 40 - vuotias ja hänellä on kertomansa ja saamani vaikutelman mukaan asiat kunnossa. mutta tänään hän jysäytti oikean pommin. Hän sanoi että saan itse päätää kuinka edetään. Minä odotin että nyt tulee jotakin jännää mutta se olikin todella iljettävää mitä hän kertoi. Hän sanoi että hänellä on suussaan tekarit ja saan itse päättää kuinka hommamme jatkuu. Päätös: Homma loppui.

Varmaan porvoosta päivää, mutta....

Onko toi ny oikeasti niin kamala asia?

Mun mielestä olet tosi pinnallinen ihminen.

Mitäs jos mies ois jääkiekkoilija ja muutama leego puuttuu kokonaan....olisko haitannu?

Onko teistä kukaan koskaan treffaillut Suomen seksikkäimmän (alan omasta mielestä) ammatin edustajan kanssa: maanrakennus, infra, kivenmurskaaminen ja jätekäsittely?
Olisko joku niistä? Ne joutuu säätää, kun on paljon hoitoja.

Onneksi mun äiti ei ajatellut noin aikanaan. Isäni oli aikanaan liikkeellä moottoripyörällä ja kuorma-auto ajoi hänen ylitseen. Kaikki hampaat menivät, nilkat naulattiin jne. Tekarit isälläni on siis olleet jo pitkään.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ensi kerralla kirjoita nettideittiprofiiliisiisi "ei tekareita" tai määrittele tarkat kriteerit paremmin, jotta ei tule hampaatonta miestä. Esittelytekstissä voit kertoa, että tavoitteenasi on löytää mies, hampailla.

Nyt vain uutta profiilia peliin ja uutta miestä koukkuun! Itse noudatin tätä ohjetta ja tärppäsi heti! -> http://blog.fi.happypancake.com/mil...nen-profiili-luo-toimiva-nettideittiprofiili/

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä