Mies ystävänä vuosikausia ja nyt menimme sänkyyn...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariella83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariella83

Vieras
Ja ei oo mitään kolmiodraamaa mihinkään suuntaan, että sinkkuja ollaan molemmat. Mutta tämmönen kuvio siis.

Joskus kauan sitten kun seurustelin ex-ex-poikaystäväni kanssa ja olin silloin 16v niin tutustuin myös yhteen hänen kaveriinsa (22v). Tykkäsin aina siitä tosi paljon. Meillä meni sitten poikki kun olin jotain 20v, mutta olin tämän hänen kaverinsa kanssa jonkun verran vielä tekemisissä. Etenkin kun muutin Helsinkiin opiskelemaan jossa hänkin opiskeli (oli tosin jo tuolloin valmistumassa).

Pidettiin yhteyttä ja näin, mutta mulla oli sitten muita poikaystäviä Helsingissä. Oli silläkin tyttöystäviä, mutta hyvin lyhyitä suhteita lähinnä...

No mä sinkkuunnuin viime keväänä (olen nyt 28v). Mies on siis 34v ja sinkku... Ei oltu kauheesti tekemisissä pariin vuoteen, mutta jotain sitten tuli juteltua facessa ja sit sovittiin että tavataan kun se tulee käymään Helsingissä (muuttanu Tampereelle).

No siis ihastuin uudestaan tähän mieheen. Oon varmaan ennenkin ollut ihastunut (välillä). Se on ollut muhun ihastunut aikoinaan ja sanoi sen aikoinaan kanssa, itse en silloin tuntenut samoin. Vaikka pidin hänestä kaikin puolin.

No sänkyynhän me sitten lopulta mentiin ja se oli mahtavaa. Parasta seksiä ikinä. Tehtiin se illalla, yöllä ja vielä aamullakin kerran. Sitten lähdin töihin. Mies jäi mun kotiin (se on duunin takia Helsingissä), mutta lähtenyt jo. Aamulla tehtiin se ilman kortsua ja mulla on semmonen aika kierrosta, ettei oikein tiedä... Sanoin, että meen ostamaan katumuspillerin, mutta toisaalta... Siis mä rakastan tuota miestä ja hänkin minua... Ollaan kuitenkin tunnettu 12 vuotta.

Tosi sekavaa ja tietty juttelen hänen kanssaan asioista ensin, mutta... Mitä mieltä ootte?

Pakko olla provo?! "Haen katumuspillerin"... siis tosi vastuullista hommaa. Ja partnerit vaihtuu ja ei ihme jos kohdunkaulansyövät vaan edelleen lisääntyy...

Onnea valitsemallesi tielle.

Ööh toi ei nyt ollut pointti. Osattiin käyttää ehkäisyä, mutta kortsut loppu :) En mä nyt varmaan edes ole raskaana. Ei se oo se pointti. Otan sen katumuspillerin, mutta mitä mieltä tästä muuten...

Meni siis pointti ohi, ei ollut tarkoitus korostaa tota lopun juttua. Se ei oo oleellinen vaan se että mitä ootte mieltä suhteesta jolla on tämmöinen tausta jne...

No sänkyynhän me sitten lopulta mentiin ja se oli mahtavaa. Parasta seksiä ikinä. Tehtiin se illalla, yöllä ja vielä aamullakin kerran. Sitten lähdin töihin. Mies jäi mun kotiin (se on duunin takia Helsingissä), mutta lähtenyt jo. Aamulla tehtiin se ilman kortsua ja mulla on semmonen aika kierrosta, ettei oikein tiedä... Sanoin, että meen ostamaan katumuspillerin, mutta toisaalta... Siis mä rakastan tuota miestä ja hänkin minua... Ollaan kuitenkin tunnettu 12 vuotta.

Voi miten ihanaa, että jaoit meidän kanssa kuinka monta kertaa harrastit seksiä hänen kanssaan. Just noin 28 v nainen kirjoittaakin: "Tehtiin se illalla, yöllä javielä aamullakin kerran." Ihan sydäntä lämmitti.

Kun on tuollainen "rakkaustarina" takana, niin tottakai siihen saa nico-petteri tai jeccica tulla. Tule sitten ihmeessä kertomaan meille raskaustestin tulos, vai haluatko arvuutella täällä palstalla oireista oletko raskaana?

[QUOTE="vieras";25045912]Voi miten ihanaa, että jaoit meidän kanssa kuinka monta kertaa harrastit seksiä hänen kanssaan. Just noin 28 v nainen kirjoittaakin: "Tehtiin se illalla, yöllä javielä aamullakin kerran." Ihan sydäntä lämmitti.

Kun on tuollainen "rakkaustarina" takana, niin tottakai siihen saa nico-petteri tai jeccica tulla. Tule sitten ihmeessä kertomaan meille raskaustestin tulos, vai haluatko arvuutella täällä palstalla oireista oletko raskaana?[/QUOTE]

Kerroin tuon asian siksi, että se kuvastaa että kyseessä on molemminpuolinen intohimo, eikä mikään kertavahinko. Ja lisäksi se kertoo, että kemiat kohtasivat tuollakin tasolla. Niinkuin myös muilla tasoilla...

Kirjotin ton vähän sekavas tilassa, mutta oon ihan aidosti liikenteessä. Ja kyllä sitä 28v nainenkin joskus "vajoo" teinin asteelle... ja se tapahtuu kun on rakastunut.

[QUOTE="ap";25045915]Miten niin partenerit vaihtuu. Mulla on ollut elämässä kaksi pidempää suhdetta ja sitten alle 5 suhdetta jossa on ollut seksiä lyhyemmän tai vähän pidemmän aikaa[b/].[/QUOTE]

kolmesta minuutista viiteentoista minuuttiin per kerta... :D

[QUOTE="ap";25045936]Kerroin tuon asian siksi, että se kuvastaa että kyseessä on molemminpuolinen intohimo, eikä mikään kertavahinko. Ja lisäksi se kertoo, että kemiat kohtasivat tuollakin tasolla. Niinkuin myös muilla tasoilla...

[/QUOTE]

Luuletko todellakin, että täällä ketään kiinnostaa oletko pelkkä panopuu vai et? Tuntematon ihminen ja kuvittelee olevansa hyvinkin kiinnostava tällä palstalla?

Voi kyllä se syöpää aiheuttama papilloomavirus tai kiva pieni riesa herpes tms. voi tulla ihan sen ukon seksihistorian vuoksi (et tiedä montako partneria hänellä). Ja eihän siihen tarvita kuin yksi seksipartneri ja yksi virus. Mutta mitä useampia partnereita miehellä, sitä todennäköisemmin viruksia. Itte kerroit että sillä ollut lyhytkestoisia suhteita. Ja naisesta mieheen papilloomavirus voi tarttua vaikka olisi kondomi, nainen kun kostuu ja miehen pallit on vaahdossa sitä pannessa... se virus elää vaikka miehen persiissä.

Tässä nyt ei pointtina ollut mitkään seksisairaudet sun muut. Moralistit ja tiukkanutturat vois jättää kommentoinnin. Miehellä loppu parin vuoden suhden vuos sitten. Sen jälkeen sillä on ollut seksiä vain muutamia kertoja ja kortsun kera. Mutta mä nyt tiedän että sillä ei oo mitään. Ja se ei ole se pointti.

Mun mielestä kun me ollaan tunnettu 12 vuotta, parisuhteen aloituskin on vähän eri asia kuin siinä tapauksessa että tapaa jonkun ekaa kertaa jossain baarissa. Eli tässä ei samalla tavalla tartte asua montaa vuotta yhessä, stten mennä naimisiin ja sitten alkaa yrittää lasta.

Ja vaikka iän puolesta ei oo kiire, niin tuskin sitä tarttis erityisesti lasten kanssa hidastellakkaan.

Ja pointtihan on se, että 99 prossan todnäkösyydellä mä en ees oo raskaana. Mutta jos olisin? Ja jos ottasin katumuspillerin ja sit oliskin vaikeuksia lastenteossa, niin arvaa kaduttaisko?

Kortsujutusta vielä sen verran, että kyllä ne seksiä pilaa aika paljon. parempi tietty seksiä kortsun kanssa kuin ei seksiä lainkaan. Ja en tarkoita sitä miltä se tuntuu, emmä siinä eroa huomaa, mut lähinnä se säätö. Toki sekin voi joskus olla ihan kivaa... Niinkuin eilen oli ekalla kerralla :)

Ikäviä vastauksia olet saanut.

Kommentoinpa itsekin, kun kerran pyysit sanomaan, mitä mieltä.

Olette siis tunteneet kauan, mutta ette ole olleet aiemmin intiimisti, taikka muuten suhteeseen verrattavassa tilassa. Lähinnä tuttuja, kavereita? Viimeiseen kahteen vuoteen ei mitään?

Nyt tapasitte pitkästä aikaa, molemmat sopivassa tilanteessa (sinkkuja), ja päädyitte sänkyyn. Ehkäisy unohtui, ja nyt olet ihanassa pumpulihötössä ja pehmoisena yhteisen yön jäljiltä. Mukavaa oli molemmilla ja jäi hyvä mieli. Rakkaudestakin puhuttiin, ainakin sä puhuit?

Sopimuksia tai jatkosuunnitelmia puoleen tai toiseen ei tehty.

Tuossa on ne faktat, mitä oikeesti on tapahtunut.

Sitten se, mitä (lukemani perusteella) sun pään sisällä tapahtuu. Mietit, olisitko mahdollisesti raskaana, ja haluat varmaan olla. Puhut jo kuin itsestäänselvyytenä, että parisuhde tästä helposti alkaa, kun ollaan niin kauan tunnettu, ja lapsiakin saa tulla piakkoin. Ettei tartte odotella eikä olla vuosikausia yhdessä, nyt vaan täysiä eteenpäin. Mieskin näin haluaa, haaveissasi ainakin.

Kuulostaa siltä, että sijoitat omat haaveesi tähän ihmiseen, ilman että asioilla on varsinaisesti totuuspohjaa.

Erota toisistaan VAUVA ja PARISUHDE tähän mieheen. Jos haluat lapsen, ja olet valmis häntä yksin mahdollisesti hoitamaan, jätä pillerit ottamatta. Valitse selkeästi se tie. Hienoa, jos pääädytte silti suhteeseen. Mutta älä sokeasti luota, et mies haluaa samaa.

Tai, odottelet ja katselet mihin asiat johtavat. Soita, tekstaa, ole rehellinen, voit kertoa miten paljon tykkäsit hänestä ja miten ihanaa oli. Ehdota tapaamista, tutustukaa. Ehkä teistä tulee pari, ehkä teillä on vauvoja ja vuoden päästä! Voihan hän olla yhtä ihastunut suhun kuin sinä häneen. Tai ehkä huomaat, että siihen on syynsä, miksi hän on ollut 12 v kaverisi ettekä ole olleet yhdessä...

Parempi tutustua ensin. 28-vuotias on vielä nuori, sulla on 10 vuotta aikaa saada niitä vauvoja. Kivempi olla ensin kahdestaan ja sitten TUTUN ihmisen kanssa saada niitä lapsia, kun se ei oo ihan helppoa se kasvatus ja hoito...

Tsemppiä :)