Miesehdokkaalla aikamoiset seksihalut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniOst
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En halua mokomaakin vanhaa pukkia. Ei se kykene enää normaaliin seksiin, normaalista elämästä puhumattakaan. Se on tullut hulluksi. Sanoo että naiset on tehneet hänestä hullun. Seuraavaksi se siirtyykin varmaan miehiin. Pitäkää hyvänänne :)

Valehtelu kertoo ainakin huonosta itsetunnosta, ehkäpä muustakin. Minä en miehenä miehiin koske, mutta anna kaverin jatkaa kierrosta. Ehkä tuo paska uppoaa johonkin ja se pitää miestä sitten "seksin jumalana" mitä hän ehkä noilla puheillaan hakee. Paskaa se puhuu, joten sitäpä sille syöttäisin ja työntäisin fittuun :D :D

Nyk. aviomieheni on "kellistänyt" aika paljon naisia ja on aktiivinen seksijutuissa. Jos mies "nätti" kasvoiltaan ( ei tarvitse olla mikään testosteronihirmu) ja erittäin hyvät puhelahjat ja karismaattinen-> saa naisia.. paljon...
ja itse olen myös aktiivinen seksihaluissa, joten ei ole tarvetta valitella että se puoli olisi jotenkin heikoissa kantimissa... Mielummin näin kuin joutuisi mieheltä ruinaamaan seksiä saunan jälkeen lauantaisin....

Se kerta, kaksi tai edes kolmekaan kertaa 14-vuotiaana ei nyt tässä merkkaa mitään. AKTIIVINEN seksielämä ei ala kenelläkään miehellä silloin. Tai no en tiedä jonkun Beckhamin tai Cruisen pojista, mutta noin muuten. Eikä se ala edes 18-vuotiaana, kuten useilla naisilla. Usko tai ole uskomatta, mutta niin se on. Tuo määrä ei ole totta.
Kyllä minulla alkoi aktiivinen seksielämä 14 vuotiaana. Ei sen jälkeen ole ollut yli 1kk taukoa panemisessa.

Nyk. aviomieheni on "kellistänyt" aika paljon naisia ja on aktiivinen seksijutuissa. Jos mies "nätti" kasvoiltaan ( ei tarvitse olla mikään testosteronihirmu) ja erittäin hyvät puhelahjat ja karismaattinen-> saa naisia.. paljon...
ja itse olen myös aktiivinen seksihaluissa, joten ei ole tarvetta valitella että se puoli olisi jotenkin heikoissa kantimissa... Mielummin näin kuin joutuisi mieheltä ruinaamaan seksiä saunan jälkeen lauantaisin....

Ja sulle kelpaa tuommonen huoripukki? Hyi helvetti sentään.

Eipä todella kannata ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa jonka seksuaaliset halut ovat erilaiset.

Mun miehellä on varmasti ollut reilusti yli sata seksikumppania ja niin on mullakin. En mä kyllä keksi, miksei saisi tehdä hyvää toisille ja saada samalla nautintoa itsekin. -toki suojautuen!