Miespalstailijat

02.06.2008
975
0
16
Utelias, kun olen niin kysynkin teiltä et miksi ja miten olette tälle palstalle eksyneet?

Mikä teidät saa täällä viihtymään?

Tietääkö vaimonne, että palstailette täällä?

Mitkä asiat teitä täällä eniten kiinnostaa?

Ja tosiaan mielestäni on erittäin hyvä ja suotavaa, et täällä myös miehiä on :D

:heart: :heart: :D

1. Tyhjäpäiden keskusteluja on virkistävää lukea.
2. Ei ole vaimoa, josko sellainen täältä löytyisi.
3. Hämmästyn jos eksyn oikeaan keskusteluun. Muutoin tulin tissikohun aikana.

- Olen nähnyt vaimoni käyvän täällä.
- Kattelen mitä ne naiset täällä nurisee
- En monesti kirjoita mitään, ei varmaan vaimo tiedä
- No seksiosio tietysti kiinnostaa
- Olen lueskellut näitä juttuja ja ihmetellyt onko naiset todella niin täydellisiä että miehissä vaan kuulostaa olevan vikaa

Alkuperäinen kirjoittaja äijä:

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että kaikki tuttusi, työkaverisi ym. ovat liian älykästä seuraa sinulle? Ja täältä löytyy sitten paremmin omaa alhaisempaa tasoa vastaavaa tyhjäpäistä rupattelua? :laugh:

Minulle on kerrottu, että samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja äijä:
2. Ei ole vaimoa, josko sellainen täältä löytyisi.
3. Hämmästyn jos eksyn oikeaan keskusteluun. Muutoin tulin tissikohun aikana.

Tuskinpa löydät täältä, kun tyhjäpääksikin haukut! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
- Olen nähnyt vaimoni käyvän täällä.
- Kattelen mitä ne naiset täällä nurisee
- En monesti kirjoita mitään, ei varmaan vaimo tiedä
- No seksiosio tietysti kiinnostaa
- Olen lueskellut näitä juttuja ja ihmetellyt onko naiset todella niin täydellisiä että miehissä vaan kuulostaa olevan vikaa

On täällä useita naisia, jotka eivät hauku miehiään. Aika monesti ne on ne samat äidit, joilla on ongelmia parisuhteissaan...

Ok, tunnustan: Tissikohun aikaan törmäsin koko palstaan ekan kerran, ja yllättyneenä löysinkin täältä ihan asiallista kommentointia (tyhjäpää kun olen ;) ). Viihtymään täällä saavat samanhenkiset kohtalotoverit (juu, kyllä niitä muutama löytyy), joiden kanssa on masokistisen mukavaa vaihtaa ajatuksia.

Vaimo ei tiedä, että täällä käyn. Hän ei asiasta tykkäisi, luulen.

Eniten kiinnostaa aiheet, joissa em. kohtalotovereita ja samanhenkisiä on, eli lähinnä parisuhde- ja seksipuolella meitä "moniongelmaisia" riittää... :D

- Eksyin tänne sivuille tavallaan uteliaisuuttani, ja toisaalta vaimon kautta.

- yleensä en kyllä edes viihdy täälä, mut kuitenkin kirjottelen ja luen näitä "tyhjäpäiden" juttuja =)

- ja tosiaankin vaimo tietää, että täälä olen, ja sehän sitä huvittaakin. Kuten minua myös :laugh:

- kai ne on parisuhde- ja seksiasiat mitkä kiinnostaa. Ja miksei tietty kaikki muukin...

Tissikohu minutkin tänne toi, eikä vaimo tiedä täällä seikkailemisestani. Mitäpä kerrottavaa tässä olisi? En etsi vierasta pesää enkä paljastele liikoja meidän jutuistamme. Huoneessa kiehtoo kiihkeä rytmi ja häiriköiden suhteellisen pieni osuus optionaalisesta anonyymisyydestä huolimatta.

Naiskeskustelijoiden puheisiin pyrin vastaamaan punnitulla puheella. Onhan minulla sentään kaksi punnusta...

mä luin että miespaljastelijat :D

No täällä kans yks molempia :D

Ja hmm en oikeastaan tiedä miksi olen täällä. Uteliaisuuttani taas varmaan. :)

Ja joo, naisille on hauska nauraa täällä.

Oikeasti oon hekotellu masuni kipeeks seuratessa naisten kyräilyä, tappelua, nälvimistä yms yms. :D

Aivan huippua!

Yhteistyössä