Miespuolinen työkaveri mielenterveysongelmainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työpaikan painostava mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työpaikan painostava mies

Vieras
Minulla on miespuolinen työkaveri. Näemme säännöllisesti työpaikalla, juttelemme niitä näitä ja usein myös työpaikan illanvietossa vietämme aikaa samassa porukassa (missä muut kaikki naisia). Hän on mukava, sosiaalinen ja kiltti. Hän kertoi että seurustelee ja minulla on mies kotona (yli 10v yhdessä).
Mutta, kaikki muuttui kun hän kävi meillä kahveilla eräänä päivänä. Mieheni oli kotona ja hän viipyi meillä noin tunnin, juoden kahvia jne. Hän kertoi kuinka kadehti meidän suhdetta ja kertoi myös itsekin seurustelevansa.
Noh, seuraavana päivänä tuli viesti sitten että haluaa kanssani seksisuhteen. Tyrmäsin tämän ehdotuksen siihen paikkaan, koska minulla on jo mies. Hän suuttui (!) ja sanoi että minä olen hänelle sitten auki jonkinlaisen seksuaalisen palveluksen, koska olin johdattanut häntä harhaan. Joko niin, tai hän ei puhuisi minulle enää koskaan -wat!?. Kieltäydyin tästäkin, jonka jälkeen hän lähetti itsestään alastonkuvan ja vaati vastaamaan samalla tavalla- josta TAAS kieltäydyin. Nyt hän on sitten mykkäkoulua ja kuulemma piirittää jotain toista uutta tyttöä meidän töistä, joka myös varattu.
Hän sai muutenkin jo ennen tätä episodia kaikenlaisia kiukkukohtauksia, jolloin hän saattoi sanoa minulle todella törkeästi (kutsui nimillä jne) ja piti mykkäkoulua. Sitten parin päivän päästä pyysi anteeksi ja keksi jonkin tekosyyn. Nyt muuten myös paljastui, että hänelle ei edes ole mitään tyttöystävää - eli valehteli siitä.
Inhottaa mennä töihin kun tuollainen psykopaatti töissä, mutta ei voi muutakaan. Onko teillä mielipiteitä että onko hän jonkinlainen jakomielitautinen vai mikä? Mieheni on hiilenä tapauksesta luonnollisesti, koska vakuutin hänelle että mies on vain kaveri, eikä halua minusta mitään.

Minun korvaan tuo kuulostaa aivan jonkinlaiselta narsistiselta sosiopaatilta :S Parempi kun otat etäisyyttä tähän henkilöön. Ei kaikkien työkavereiden kanssa tarvi olla niin läheinen. Toivottavasti hän ei ole päässyt sabotoimaan kenenkään muun elämää...

Seksuaalinen häirintä ja alatyyliset viestit, kuten alastonkuvat ja
painostaminen seksiin ovat lain mukaan rikos. Sinun tulee viipymättä tehdä
rikosilmoitus poliisille. Ainakin sinun tulee ilmoittaa asiasta esimiehelle.
Kerro nämä tosiasiat myös tälle mielipuolelle!

Yhteistyössä