Vaimon puhelinkäyttö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIES
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiinnostaisi kuulla, mitä ketjun aloittajalle kuuluu. Harvinaisen kypsän oloinen mies, meinaan. Harva osaisi pitää pään kylmänä samassa tilanteessa *hatunnosto*.

Kerran vuosia sitten epäilin miehellä olevan säätöä ja heräsin yöllä kun ukko hiippaili olkkariin tekstailemaan. Naputus vain kuului. Säikähti pahasti kun soitin hänen kännyynsä ;} kysyin vielä että millos se muija menee nukkumaan että saan oman ukkoni takas sänkyyn..
Se oli ollut uusi txt-tuttavuus joka päättyi sitten siihen.

Kiitos sanoistasi Lee ja hatunnostosta :)

Pakko pitää pääni kylmänä ja olla cool koska se ei auta jos aloittaa huutamaan kuin hinaajaa. Koko keskustelee menee silloin ihan pihalle eikä saadaan mitään selvitetty.

Keskustelut on käyty ja kyllä vaimo olikin harvinaisen hiljaa kun minä puhuin! Mutta koko tämä minun juttuni selviää muutamien päivien päästä. Se vie nyt se aikaa mitä siihen menee. Joten palaan sitten tänne kertomaan sen.
Päivänjatkoa kaikille jotka ovat tänne kirjoittaneet ja osallistuneet keskusteluun.

itsellä on vähän samanlaisia kokemuksia ja nyt en tiedä mitä tehdä. olin jo pitkään epäillyt vaimon käytöstä (n.puoli vuotta) ja nyt asiaan tuli varmuus. satuin löytämään vaimon työpuhelimesta lähetetyistä viesteistä muutama viikko sittenviestin: Huomiseen :-X
vaimo kivenkovaa väitti lähettäneensä sen naispuoliselle työkaverilleen väärän hymiön kera (todella uskottava selitys). pari päivää sitten kuitenkin tunnusti lähettäneensä sen eräälle miehelle jonka tapasi ravintolassa n.7kk sitten jolle oli antanut numeronsa ja että ovat olleet yhteydessä tänä aikana vain puhelimen ja sähköpostin välityksellä. vaimo on kuulema heti viestin paljastuttua lopettanut suhteen ja luvannut ja vannonut ja vaikka mitä itku silmässä että eivät ole ikinä muka tavanneet sinä aikana kertaakaan. en tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa,tuntuu että koko maailma kaatuu.on yritetty puhua asiaa selväksi ja itketty molemmin puolin parit viime yöt... meillä on kaksi ihanaa lasta,enkä missään nimessä haluaisi erota sillä rakastan edelleen kaikesta huolimatta vaimoani,mutta yli puolen vuoden ajan kestänyt pettäminen on aika kova pala nieltäväksi..olin aiemmin kiinittänyt huomiotas vaimon muutuneeseen puhelinkäytökseen ja kysynytkin asiasta. vastuksena on ollut että häneen voisin luottaa ja että mitään salattavaa ei ole.tekisi mieli etsiä tää heppu käsiin ja vähän opettaa tapoja isolla kädellä ja tehdä asiat selviksi! tuskin enää kuitenkaan voin ikinä täysin luottaa naiseen joka on pettänyt (minusta se on pettämistä vaikka eivät olisikaan tavanneet sen ravintola illan jälkeen kertaakaan). harvinaisen paskamainen tilanne.

Me autamme sinua ap, toivottavasti asia selviää. Osa meistä elää mukana uteiliaisuuttaan, ei sinulla ole mikään pakko kriisiäsi täällä julkaista, paitsi jos haluat kommenttia.

on tää kyllä niin kauhea tilaanne kun näkee että vaimo kärsii ja katuu tekosiaan koko sydämmellään moista olotilaa ei kyllä voi teeskennellä :( ajattelin kokeilla seuraavanlaista että illalla ehdotan vaimolle josko laitettaisiin joko s-posti tai viesti tai otetaan puhelu kaiuttimen kautta tälle kaverille jossa vaimo kyselis että muistaako tyyppi missä viimeksi nähtiin yms. (suunitelma puol vaiheessa,neuvoja/vinkkejä kiitos) ja sitte odotellaan vaan vastausta puhelimet ja tietokone koko ajan mun näkyvillä.
pitää vaan pitää huoli että vaimo ei pääse varottamaan kaveria.. jos vaikka näin saisi varmuuden onko puheet totta jos on niin ehkä yhteinen elämä jatkuu jos ei niin viikonloppuna alan pakkaamaan tavaroitani.. kuulostaako huonolta idealta? julmaahan se on mutta niin on 7kk paskaa päin naamaakin.

Hyvä idea. Teepä se!

Muijas on paniikissa siitä, että narahtaako valheistaan. En usko että suhde olisi kestänyt 7 kk pelkän tekstailun ja soittelun voimin.. Sorry! Varmasti ovat tavanneet.

ja siksi se kärsii nyt kun on mennyt mokaamaan ja ISO salaisuus ja valhe paljastuu.

Tsemppiä! Totuus esiin! ja käy sitten leipomassa sitä jätkää...

Niin itse vaan mietin että jos se ukko on sinkku niin sill' ei ole periaattesa selitettävää sinulle vaan vaimollasi on.Toisaalta itse mietin että luottaako enää toiseen tollasen jälkeen vai meneekö se siihen että alat epäillä joka erikoisesta käytöksestä,ilmeestä vaimoasi.Ikävä kyllä minä en ainakaan voi muuta sanoa kuin toivottavasti teet oikean ratkaisun avioliittosi jatkosta.Onhan se loukkaavaa ja pettymys on varmasti ihan hirveä mutta jos todella rakastat vaimoasi niin tavallaan anteeksianto on vaihtoehto.Niin myötä kuin vastoinkäymisissä sanoo vihkivala.Tietysti sinä voit pyytää myös vaimoasi kertomaan mikä ajoi hänet tekemään sinulle tälläisen tempun.Ikävää mutta toivottavasti selviätte.Eikä tämä puheenvuoro tarkoita että puolustelisin naisena vaimoasi päinvastoin mutta se ensimmäisen kiven heittäköön.....voimia

Toivottavasti selviätte kriisistänne, samoin ap:kin... Valitettava fakta taitaa kuitenkin olla se, että vain murto-osa pettäjistä muuttaa toimintatapojaan. Pääsääntöisesti kerran pettäjä, on aina pettäjä. Niin ikävää kuin se onkin.

no nii tuli sit eilen lähetettyä s-postia hepulle vaimon osotteesta suunnitellulla tavalla,enkä usko et kumpikaan osasi odottaa moista ja vastauskin tuli.ensin ei mukamas muistanu puhelinnumeroa eikä s-posti osoitetta,kyllähän se sieltä sitten kuitenki löyty kun pysyin kovana ja sanoin että sitten mennään käymään sen hepun luona koko perhe. vaimo ei missään vaiheessa postin lähettämisen jälkeen eikä ennenkään voinnu olla yhteydessä äijään,varmistin asian takavarikoimalla puhelimet ja näppäimistön koneesta haltuuni(törkeetä eikö,mutta kova kovaa vasten on reilu peli). nyt on sovittu että tästä lähin puhelimet ym. ei ole enää henk.koht tavaroita ja tein selväksi että jos vielä kuulen tai saan syyn epäillä että homma jatkuu nii se on sitte ero ilman mitään selityksiä. tilattiinpa vielä puheluerittely palvelukin. et silleen. eli kannattaa reagoida ja ottaa asia puheeks ja pysyä kovana jos puhelinkäytös on muuttunut oleellisesti .puhelin salaisuus ym. kiihkoilijat teillä tuskin on puhtaat jauhot puhelimessa..

lisäys vielä edelliseen. en tarkottanut jokaisen viestin sisältöä tarvitsisi näyttää toiselle vaan että jos saa vapaasti katsoa viestien/puhelujen toisen osapuolen. nii ja muutin puhelinten suojakooditkin nii että ovat vain mun tiedossa.

Huh...
Vaimosi teki väärin, tottakai. Mutta nyt sinä olet mennyt jo hieman liian pitkälle. Puhelinerittelyt? Koodit? Seuraavaksi alat tarkistamaan vaimon alusvaatteet kun tulee 5min myöhässä kotiin? Pettämisen minäkin pystyn anteeksiantamaan mutta siitä lähtisin kävelemään jos mies alkaisi noin hallitsemaan elämääni.

Pettynyt M. Juuri noin, kova kovaa vastaan vaan ja pelit poikki kunnolla. Kun on väärin tehnyt, täytyy rangaistus kärsiä. Ehdonalaisellahan vaimosi nyt on ja osoittakoon nyt kaikin tavoin, että ansaitsee vapautensa uudestaan. Kuvailemasi kaltainen valvonta on hyvin pientä sen ahdistuksen rinnalla mitä hänen pelaamisensa on sinulle aiheuttanut. Ei tässä tilanteessa mitkään pään silittelyt auta ja jos valvonta ahdistaa, ei voi kuin itseään syyttää. Mitä perkele on mennyt vehtaamaan selkäsi takana!

tiedoksi vaan että kaikki tämä vaimon suostumuksella.
minähän en tätä aloittanut mutta teen kyllä siitä lopun.
saatiin järjestettyä lapsille hoitopaikka illaksi että saadaan ihan rauhassa käydä asiat läpi syyt ym.

""Ap:stä tuli muutamassa päivässä vittumainen, kyyläävä kotityranni.""

Hyvä jepsjeps, etkö sää pahvi tajua että nimimerkit ""Pettynyt M"" ja ""MIES"" on eri henkilöitä ja siis eri tapauksia?

Vaimosi käytös kertoo syyllisyydestä. Mietipä teidän keskinäistä suhdettanne, onko kaikki ok? Vai onko suhteenne esim. kriisissä jolloin vaimosi harkitsee koko suhteen katkaisemista tai jatkamista. Se että hänelle tulee viestejä joista hän ei halua kertoa sinulle ja myöskin lähettää vastaavanlaisia viestejä kertoo mielestäni salailusta. Luotatteko toisiinne ? Voitko luottaa siihen, että ajanmyötä näille viesteille löytyy luonnollinen selitys eikä ne uhkaa liittoanne. Kaiken perustahan parisuhteessa on luottamus. Jos sitä ei ole, ollaan hataralla pohjalla ja ennenpitkään lähdetään eriteille. Meillä ei varsinaisesti kerrota puhelujen tai viestien tarkkaa sisältöä toisillemme, mutta mainitaan kyllä että se ja se lähetti viestin tai terkkuja siltä ja siltä. Mielelstäni se riittää.
Eihän sinulla ole esim. syntymäpäivää lähellä, jolloin voisi ajatella että vaimosi suunnittelee yllätystä ystäviensä kanssa sinulle. Kannattaa miettiä asioita useilta eri kanteilta. Mutta tärkein kysymys sinulle itsellesi on luotatko vaimosi tekemisiin? Jos luotat silloin ei ole huolen häivää. Se, että jos vaimosi ei ole luottamuksesi arvoinen onkin jo toinen juttu ja se ei selviä kuin elämällä mahdollisimman hyvin tätä päivää.

Ihan tuttua juttua, me minun exäni kanssa piiloteltiin kännyköitämme, otettiin mukaan vessaan, suhkuun ym ym.
Toi on ihan normaalia jos on kiellettyä juttua menossa... valitettavasti luulen että vaimollasi on..
Terv. Kokemusta omaava...

Eihän sitä kannata nyt ns. ""virallisen"" kännykän numeroa kellekkään salaiselle ystävälle antaa!!
Minä ainakin ostin ihan toisen kännykän sitä varten ja otin salaisen puhelinnumeron.
Oma mies ei kyllä varmasti löydä mitään ""hälyttävää"" tekstareiden ja puhelinnumerotietojen joukosta vaikka kuinka etsisi.... :D

""Eihän sitä kannata nyt ns. ""virallisen"" kännykän numeroa kellekkään salaiselle ystävälle antaa""

Aivan, ihmetyttää kuinka tyhmiä ihmiset voivat olla. Sitten pitää pitää kännykkää äänettömällä ja sulkea huoneen ovi kun luetaan sähköpostia...

Jos oma vaimoni epäilisi minua uskottomuudesta ja haluaisi nähdä sähköpostini ja kännykkäni, niin loukkaantuisin. En siksi että hän penkoisi niiden sisällön, vaan siksi, että hän pitäisi minua niin tyhmänä että pitäisin vilunkipelin todisteita löydettävänä.

(ja mitään salarakkaitahan minulla ei ole - kunhan kirjoitin teoreettisesta tilanteesta)

Noinkin voi varmasti tehdä. Mutta herää kysymys että miksi sitten ollaan yhdessä jos haluaa jonkun toisen kanssa pelehtiä ja tehdään asioita toiseen selän takana? Se loukkaa sitä toista osapuolta...ja onko se sen tarkoitus kun tehdään näin? Eikös oma mies kelpaa vai mistä johtuu?

Meillä melkein samaa.....mies vain salailee.....
Jotain on tekeillä ja sitä halutaan sinulta salata. Älä vain ole sinisilmäinen. Puhu ja puhu ja puhu niin jo antaa varmaan periksi. Jos sitä pitää hyysissä tekstailla ja ei voi sanoa toiselle mikä on homman nimi niin se on silloin selvää salailua.
Otan osaa. Melkein tiedän mitä käyt läpi.