Miesten ajattelutapa.... ei tajua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missä mennään...?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missä mennään...?

Vieras
Eli olemme olleet miehen kanssa jo kauan (yli10v) yhdessä. Kaksi lasta on ja "pitkään" suhteeseen on mahtunut ylä ja alamäkiä. Nyt mies on alkanut miettimään haluaako olla enää yhdessä, että rakastaako enää minua. Sanoo, että tulee aina raakstamaan minua koska olen hänen lastensa äiti. Makuuhuoneen puolella homma sujuu paremmin kuin hyvin. Itseasiassa homma parani selvästi kun olimme puhuneet tästä "ongelmasta". Eli mies miettii rakastaako minua vielä, miltä se rakkaus edes tuntuu yms.
Miten minun pitäisi olla/ tehdä?
Pitkässä parisuhteessa ja pienten lasten kanssa arki on arkea. Emme riitele ja minusta olemme kuin mikä tahansa muu perhe. Miehellä on muitakin "ongelmia", elämässä on ollut isoja muutoksia työrintamalla ja tulomme ovat laskeneet. Myöntää olevansa alavireinen, en sanoisi masentunut koska kuitenkin töissä käy, lastenkanssa touhuaa, urheilee.
Alkoholi on se nro1 ongelma ja ainut meidän riitojen aihe eli mies juo kun menee "huonosti". Ei myöskään puhu oma-aloitteisesti vaan "pakotettuna".
Eli odotanko nyt, että mies saa tunteensa selville, en painosta vaan odotan? Ja tämähän voi kestää sitten kauankin... Huoh...

Ikävä tilanne, mutta vaikea niitä tunteita on painostamalla kiirehtää. Ei tuossa taida auttaa kuin odotella. Mutta yrittäkää nyt kuitenkin tehdä välillä jotain kivaa yhdessä muuallakin kuin makuuhuoneessa. Pitkässä suhteessa tulee lähes väistämättä tuollaisia kausia eivätkä ne yleensä tule puolisoille yhtä aikaa. Ei sitä pidä säikähtää. Voimia!

Yhteistyössä