Miesten mielestä kaunis nainen ei ole todellakaan sellainen, kuin te luulette.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies80"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin pidän hoikista miehistä (en alipainoisista). En voi sille mitään, mutta pienikin ylipaino miehessä on pahaksi. En voi pitää fyysisesti viehättävänä edes hieman pulleaa miestä. Jos on kovin iso, mutta koko on lihaksista, en tykkää silti. Sellainen yleisurheilijavartalo on mun mielestä hot!
Mutta moni ystäväni taas tuntuu pitävän isommista miehistä.
Saihan tämä idolsista tutuksi tullut Martti Saarinenkin hirveän naislauman fanikseen. Mun mielestä tuo Martti Saarinen on fyysisesti vastenmielinen.
Miksei siis asia voisi olla myös toisinpäin. Eli on miehiä jotka pitää hoikista naisista ja niitä joille saa olla muotojakin.
Mä tiedän pari mestistason jääkiekkoilijaa ja yhden ammattijalkapalloilijan, joilla on mun mittamuun mukaan jopa huomattavan ylipainoinen tyttöystävä/vaimo. Eikä näillä herroilla varmaan ole siitä kiinni, ettei muita saisi.

Jännä aina huomata, miten ihmisillä on niin eri näkemykset näistä asioista! Kuivakka mies on jokseenkin kamalinta, mitä tiedän, sikspäkkikään ei kiinnosta. En minäkään toisaalta kiinnostu keskivartalolihavasta, lyhyestä, kapeaharteisesta miehestä, mutta kunhan hartioissa on leveyttä ja mittaa edes 175 niin jo alkaa vaikuttaa hyvältä, vaikka olisikin sitten sitä pyöreyttä. Martti Saarinen muuten ON hot :D

Havaittuani sanan "pullea" edellissiivulla, tuli mieleen, miten epämiellyttävällä tavalla pullea on paljon mediassa näkynyt Kim Jong-un. Oikeaa vauvanpyöreuttä ja pulleroiset kädetkin, hyi. Ruumiinrakennekin on soikio.

Iso saa olla, mutta harteista ja käsistä pitää näkyä, että fyysistä työtä on tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja lisää;25509840:
En siis mitenkään nyt aja takaa sitä, että haluan sun muuttavan mielipidettäsi. Kunnoitan mielipiettäsi ja saat olla tuota mieltä:)
Mutta kuntosalilla käy säännöllisesti hyväkuntoisia ylipainoisia. Hoikista/normaalipainoisistakin suurin osa saisi tässä maassa kuntotestistä välttävän, mutta ylipainoisista varmasti vielä suurempi osa. Käyn paljon salilla ja tiedän, että on oikeasti hyväkuntoisia lihavia, vaikka eivät he mitään suurta prosenttia edusta. Toki jos alkaa olla todella lihava, niin ei silloin kovin hyvässä kunnossa ole, koska kyllä se liikunta erittäin lihavilla laskee painoa ainakin alle sadan kilon.

Mitäs sitten ajattelet vaikkapa naisvartalosta, joka on tukeva ja kookas, mutta maha ei ole iso ja on kohtalaisen kiinteä kuitenkin?

Minusta on huolestuttavaa kuinka paljon me suomalaiset syydämme verorahoja lihavien sairauksista johtuviin sairauksiin. Itse en siis tunne ketään lihavaa ja hyväkuntoista, mutta uskon että sellaisiakin tietysti on. Suuri rasvamäärä sisäelinten ympärillä on kuitenkin terveysriski. Kiinteät ihmiset on ok, ja jos maha ei ole iso niin sen huomaa että ihminen kenties urheilee tai pitää huolta itsestään kohtuullisen ruokavalion avulla.

Lau123 toi hyvän pointin esiin. Todellakin tiedän monia naisia, joiden mielestä tuo Martti Saarinen on komea ja niiiin ihana. Mun mielestä se on ihan hirveän näköinen mies. joten miksipä miehilläkin voi olla kovin eroavat maut.

[QUOTE="vieras";25509826]paraski haukkumaan muita ihmisiä sinä munaton nulikka josta ei ikävä kyllä tule koskaan oikeaa miestä! selvitä välis äitis kanssa niin ei tarvi muihin tota purkaa![/QUOTE]

Laihduta. Tai runkkaa...sori.

[QUOTE="vieras";25509833]Samaa mieltä! En pidä fyysisesti ollenkaan haluttavana pulleaa tai pyöreäkasvoista miestä. Urheilijamainen miesvartalo kuvastaa terveyttä![/QUOTE]

Kukapa pitäisi?

mä tykkään aika isokokoisista miehistä ja Martti on ihana! sellasista lievästi ylipainosista, sekin saattaa johtua siitä että vaikka olen normaalipainoinen olen myös aika pitkä niin pitää sen ukon nyt isompi olla!

Mun mielestä miehellä saa olla kokoa! Ei nyt mitään sairaalloista lihavuutta, mutta mun mielestä tanakka mies on ihanan nallekarhumainen. Martti Saarinen on hot!
Olen itse pieni ja siro, niin ehkä myös vastakohta viehättää.

[QUOTE="henkseli";25509909]OIkeasti todella moni.[/QUOTE]

Pistä yksikin, niin mennään käymään. Pistetään se sun läskis, ja hoikka neitsyt teini siihen vierekkäin ja katotaan.

Takaan, että hoikkis tulee valituksi.

Olettaen, että muut ominaisuudet ovat tasan.

100%

Läskit vaan toivoo.byhyhyy

[QUOTE="vieras";25509910]mä tykkään aika isokokoisista miehistä ja Martti on ihana! sellasista lievästi ylipainosista, sekin saattaa johtua siitä että vaikka olen normaalipainoinen olen myös aika pitkä niin pitää sen ukon nyt isompi olla![/QUOTE]

ja lisäys että mieheni on vähän ylipainoinen mutta maailman seksikkäin, enkä näe häntä mitenkään lihavana ;)

[QUOTE="juu";25509927]mikäs kuudesluokkalaisten kevätretki täällä nyt on meneillään? Hienostipa kehittyi keskustelu[/QUOTE]

6-lk kevätretki.mmm

t.miesope

ps. aika vanhoja kyllä

before-and-after-dietsolution.jpg

biggest-loser-11.jpg

Varmasti hyvinkin suurille naisille (kuten tuo biggest loser, jolla on alussa ylipainoa varmaan ainakin 50-kiloa) on oma fanijoukkonsa, mutta se on jo hyvin pieni. Tuo on jo sairaaloisen lihava, kymmeniä kiloja sitten satasen ylittänyt.

Makuja on toki monia. :)

Mun ukkoni pitää timmiä ja hoikkaa selkeästi kauneimpana. Ja niin pidän itseki, sekä miehellä että naisella. :)
Tuo ketjussa aiemmin mainittu Martti ei myöskään yhtään mun mieleen. Liian paksu.

Yhteistyössä