J
"jojo"
Vieras
Mäkin pidän hoikista miehistä (en alipainoisista). En voi sille mitään, mutta pienikin ylipaino miehessä on pahaksi. En voi pitää fyysisesti viehättävänä edes hieman pulleaa miestä. Jos on kovin iso, mutta koko on lihaksista, en tykkää silti. Sellainen yleisurheilijavartalo on mun mielestä hot!
Mutta moni ystäväni taas tuntuu pitävän isommista miehistä.
Saihan tämä idolsista tutuksi tullut Martti Saarinenkin hirveän naislauman fanikseen. Mun mielestä tuo Martti Saarinen on fyysisesti vastenmielinen.
Miksei siis asia voisi olla myös toisinpäin. Eli on miehiä jotka pitää hoikista naisista ja niitä joille saa olla muotojakin.
Mä tiedän pari mestistason jääkiekkoilijaa ja yhden ammattijalkapalloilijan, joilla on mun mittamuun mukaan jopa huomattavan ylipainoinen tyttöystävä/vaimo. Eikä näillä herroilla varmaan ole siitä kiinni, ettei muita saisi.
Jännä aina huomata, miten ihmisillä on niin eri näkemykset näistä asioista! Kuivakka mies on jokseenkin kamalinta, mitä tiedän, sikspäkkikään ei kiinnosta. En minäkään toisaalta kiinnostu keskivartalolihavasta, lyhyestä, kapeaharteisesta miehestä, mutta kunhan hartioissa on leveyttä ja mittaa edes 175 niin jo alkaa vaikuttaa hyvältä, vaikka olisikin sitten sitä pyöreyttä. Martti Saarinen muuten ON hot