Miesten pettäminen-naisten pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Vähän ärsyttää se, että kun nainen pettää, niin nainen on kauhea juonittelija, laskelmoiva ja suunnitelmallinen, kun taas mies vaan pettää kaikessa säälittävässä eläimellisyydessään.

Aivan kuin miehellä vaan tulisi joku kiima jolle ei voi mitään. Aina on selitys valmiina. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vähän ärsyttää se, että kun nainen pettää, niin nainen on kauhea juonittelija, laskelmoiva ja suunnitelmallinen, kun taas mies vaan pettää kaikessa säälittävässä eläimellisyydessään.

Aivan kuin miehellä vaan tulisi joku kiima jolle ei voi mitään. Aina on selitys valmiina. :saint:

Niinhän se menee, ikävä kyllä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mutta oikeasti naisella on kyllä kiima kerran kuukaudessa ovulaation aikaan. B)

Se on huomattu.... :whistle:

Eli onko naisen sallitumpaa pettää juuri tämän ovulaation aikaan, kun sisäinen eläin nostaa päätään? :saint:

Joo siis ehdottomasti. Tää tulee olemaan mun ykkösargumentti tulevassa suhdeselvittelyssä. :whistle:

Ehkä se on niin kuin jossain vitsissä todettiin, ettei miehillä riitä veri kerralla molempiin päihin? :D Naisetsitten menevät vieraisiin ihastusten perässä ja se on kenties sitten laskelmoidumpaa?

*pitäisi olla jo nukkumassa, jutut menee yli* :D

Alkuperäinen kirjoittaja rokkimama:
Ehkä se on niin kuin jossain vitsissä todettiin, ettei miehillä riitä veri kerralla molempiin päihin? :D Naisetsitten menevät vieraisiin ihastusten perässä ja se on kenties sitten laskelmoidumpaa?

*pitäisi olla jo nukkumassa, jutut menee yli* :D

Mä en vaan usko tohon. Mä luulen, että naiset ei harkitse näitä juttuja paljoa sen enempää.

Juu, tuo nyt koitti olla jonkin sortin huumoria.
Kyllä minäkin uskon että sekä miehet että naiset sortuvat niin yhden illan syrjähyppyihin kuin suunnitelmallisiin suhteisiinkin. Tuntuu ettei nykyaikana enää mitään ominaisuutta voi täysin sitoa sukupuoleen.

Hyvä jos tämä ajattelumalli ei aiheuta muuta haittaa kuin pientä ärsytystä.
Hyväksymällä että miehet pettää useammin ja helpommin voi parhaimmillaan pelastaa suhteita turhista eroista, joten tästä taitaa olla enemmän haittaa kuin hyöytä.. naisillekin? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Mullakin on kiima.

:o :ashamed:

Mitä?

No mitäs tohon nyt pitäis sanoa? Kiima on ihana kun siihen tietää saavansa helpotusta.

Niin... harmi ettei mulla oo käden ulottuvilla ketään..

niin ku ne saiski käytön jälkeen hetkeks ulottumattomiin... :xmas:

Yhteistyössä