Ei minua kukaan ole vongannut, mutta enpä minäkään ole naisia täällä nuoleskellut. Jotakuta syystä kehunut nätiksi kuvaketjussa, siinä kaikki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Tuleehan noita...
Ooksää miäs?
Tsekkaa profiili...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ilmaantuiko koskaan:"Aksu" enää paikalle. Onko kenelläkään se ketju tallessa?
Mistä sitä tietää.Profiili kuitenkin poistettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Tuleehan noita...
Ooksää miäs?
Tsekkaa profiili...![]()
Teillä on maailman söpöin pupu :heart:
Mä kurkistan sen kuvaa aina, kun olet palstalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ilmaantuiko koskaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ilmaantuiko koskaan:"Aksu" enää paikalle. Onko kenelläkään se ketju tallessa?
Mistä sitä tietää.Profiili kuitenkin poistettu.
Muttei yrittänyt selittää mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Voi ei, ei kai tripod nyt narahtanut....
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Ei minua kukaan ole vongannut, mutta enpä minäkään ole naisia täällä nuoleskellut. Jotakuta syystä kehunut nätiksi kuvaketjussa, siinä kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tän palstan naisihmiset tuntuu olevan hemmetin miehenkipeitä, jokaikistä miespuolista kirjoittelijaa vongataan kuin viimeistä päivää. Naurattaa se kilpailu miesten suosiosta![]()
Kai sitä on miehenkipeä kun ei ole miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Vastaus kaikkiin ap:n kysymyksiin on kyllä B)
Onko tapailut ollut harmittomia vai jotain ...ööö.. semmottia tiiät kýllä? Sulla ku on toi vapaasuhdekin ja kaikkea...
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Ei minua kukaan ole vongannut, mutta enpä minäkään ole naisia täällä nuoleskellut. Jotakuta syystä kehunut nätiksi kuvaketjussa, siinä kaikki.
Niin minäkin! Eikä kuitenkaan ole yhtään vongattu... :|![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Voi ei, ei kai tripod nyt narahtanut....
Jos tripodin vaimo olisi oikeasti täällä, haun käyttö riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Voi ei, ei kai tripod nyt narahtanut....
Jos tripodin vaimo olisi oikeasti täällä, haun käyttö riittää.
Niin. Tripodhan aikalailla itse noista on puhunut. Tiedä sitten onko vain tripodin puhetta vai onko totta.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Ei minua kukaan ole vongannut, mutta enpä minäkään ole naisia täällä nuoleskellut. Jotakuta syystä kehunut nätiksi kuvaketjussa, siinä kaikki.
Niin minäkin! Eikä kuitenkaan ole yhtään vongattu... :|![]()
Ei sillä, että olisin ketään vonkaamassa, mutta mulle kyllä paljastui sukupuolesi vasta tässä ketjussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hmm... Pitäsköhän munkin vihdoin paljastaa et oon mies?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hmm... Pitäsköhän munkin vihdoin paljastaa et oon mies?
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hmm... Pitäsköhän munkin vihdoin paljastaa et oon mies?
Elä ala tollasia kun oot viel ulkomaillakin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hmm... Pitäsköhän munkin vihdoin paljastaa et oon mies?
Ai mää vai? Mist tiiät etten oo vaan vedättäny?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hmm... Pitäsköhän munkin vihdoin paljastaa et oon mies?
mä tiedän :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hmm... Pitäsköhän munkin vihdoin paljastaa et oon mies?
mä tiedän :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Huulla ainakin on kauhea vainoaja :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Huulla ainakin on kauhea vainoaja :kieh: :kieh:
Täh?![]()