Miesten suosio palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripodin vaimoke; ei halua kertoa nikkiään:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja tripodin vaimoke; ei halua kertoa nikkiään:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
kiusauksia..kiusauksia.. :D :p

Jansson prkl! Älä tuu tälle palstalle kokkaamaan!

Eloä nyt, jotain kyllä maistuis nyt...

Kalja tai siideri?

Tjaa, just nautiskelin tossa hot wingssejä... Kalja siis :D Jos kävis kessulla kaljan kera.

Mäntsälän tyttö, moi! Se puppana on meidän "henkireikä". Kumpikin juttelee sille asioitaan ja kun kaiken lisäksi toi otus vielä ymmärtää! Oikeesti, ei voi sellainen ymmärtää kellä ei ole tollaista, se on niinkuin kissa välillä, ja välillä koira ja se on jotain... pupua? Ihana otus! :heart:

Tiedän ja ymmärrän. mulla on se musta versio tuosta, Herra Nieminen.

Mulla tosin on niiiin paljon juteltavia asioita, että piti vielä hankkia ne kissa ja koirakin erikseen.
Ja koska en halua ylikuormittaa pupua, kissaa tai koiraa, niin on hyvä olla varmuuden vuoksi vielä nuo kaviokkaat ja siipikarja.

Mutta olen mä joskus heikkona hetkenä miettinyt, että tuliskohan ihan oikea kallonkutistaja vähän halvemmaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mäntsälän tyttö, moi! Se puppana on meidän "henkireikä". Kumpikin juttelee sille asioitaan ja kun kaiken lisäksi toi otus vielä ymmärtää! Oikeesti, ei voi sellainen ymmärtää kellä ei ole tollaista, se on niinkuin kissa välillä, ja välillä koira ja se on jotain... pupua? Ihana otus! :heart:

Tiedän ja ymmärrän. mulla on se musta versio tuosta, Herra Nieminen.

Mulla tosin on niiiin paljon juteltavia asioita, että piti vielä hankkia ne kissa ja koirakin erikseen.
Ja koska en halua ylikuormittaa pupua, kissaa tai koiraa, niin on hyvä olla varmuuden vuoksi vielä nuo kaviokkaat ja siipikarja.

Mutta olen mä joskus heikkona hetkenä miettinyt, että tuliskohan ihan oikea kallonkutistaja vähän halvemmaksi?

Äkkiä voisi näin olla! =) Sitä kallonkutistajaa ei ehkä kuitenkaan olisi yhtä mukava silitellä kuin on noita lemmikkejä. Ja jos se vielä olis kauheen isokokoinen, niin pikkusen hankalaa sylissä pidellä... :D

Yhteistyössä