Miesystävän ex vaimo oli mieheni luona illalla pukkia katsomassa. Olenko nyt lapsellinen, kun en "hyväksy"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Loop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Loop"

Vieras
Eivät ehtineet olla kauaa naimisissa. Erosivat, koska nainen löysi uuden. Erosta aikaa 2v. Liitosta yksi lapsi.

Olen kaikesta huomannut ja ymmärtänyt, että tämä ex oli miehelleni jollakin tapaa se "maailman ihmeellisin" rakkaus. Siis se, johon rakastuttiin päätä pahkaa. Mies on päässyt erosta yli ja uskon ja tiedän sen. Mies rakastaa mua ja sitäkään en epäile.

Lapsi oli tämän joulun isällään ja muiden sukulaisten ohella myös lapsen äiti oli ollut illalla joulun vietossa mieheni luona.

Musta nyt vaan tuntuu

Lähti viesti kesken..

Eli musta tuntuu pahalta. Lapsi on todella kovasti isin poika ja tiedän, että lapsi ei oli erikseen äitiä sinne pyytänyt. Itseasiassa lapsi kysyi minulta eilen, tulenhan minäkin sinne katsomaan pukkia ja vähän pettyi, kun sanoin, että tulen joulupäivänä.

Huoh..

Tehty mikä tehty, ei siitä kannata enää miettiä hyväksytkö vai et, etenkin kun ei se ole asia, jossa sinun hyväksyntääsi pitäisi olla. Ei kannata pahoittaa mieltään asiasta nyt jälkeenpäin.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
mun nykyisin jo ex halusi viettaa joulun exansa(lasten aiti) kans mieluummin kuin olisi viettanyt joulun minun ja lastensa ja minun lasten kanssa..siita sain kilarit ja niin siita ero sitten lahtikin..

Minusta on typerää, ettet hyväksy asiaa. Exällä on uusi, miehellä on sinut, mutta he ovat yhteisen lapsensa vanhemmat. Lapselle on tosi tärkeää, että äiti ja isä ovat hyvissä väleissä. Mikä ihme aikuista ihmistä asiassa mättää....

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Meidän suhde on aika tuore. En ole tavannut lapsen äitiä.

Minusta mikään ei voisi olla loukkaavampaa, kuin tulla jätetyksi toisen takia ja eroa on edeltänyt ihan silmitön valehtelu.
Silti viettävät joulua yhdessä ilman, että lapsi on sitä pyytänyt.
Miehellä on myös hääkimppu edelleen kirjahyllyn päällä ja exän laittamat somisteet siellä täällä pitkin taloa ja vihkisormukset työhuoneen hyllyllä.

ihmetyttää eikö sillä eksällä ole muuta elämää jouluna kuin istua miehesi luona aattona. Ei siis omaa elämää ollenkaan? Sääliksi käy toista reppanaa kun pitää menneessä jäädä elämään, vaikka kuinka onkin hienoa että ovat vanhempina hyvissä väleissä. Elämä jatkuu eronkin jälkeen.

[QUOTE="jokunen";29371519]ihmetyttää eikö sillä eksällä ole muuta elämää jouluna kuin istua miehesi luona aattona. Ei siis omaa elämää ollenkaan? Sääliksi käy toista reppanaa kun pitää menneessä jäädä elämään, vaikka kuinka onkin hienoa että ovat vanhempina hyvissä väleissä. Elämä jatkuu eronkin jälkeen.[/QUOTE]

Mitä muuta elämää? Mitä säälittävää siinä on, että perhe on ihmiselle tärkeintä - etenkin näin jouluna?

Mua käy sääliksi kaltaisesi reppanat, joille perhearvot on aivan tuntematon käsite.

[QUOTE="Loop";29371515]
Miehellä on myös hääkimppu edelleen kirjahyllyn päällä ja exän laittamat somisteet siellä täällä pitkin taloa ja vihkisormukset työhuoneen hyllyllä.[/QUOTE]

Mies asuu samassa talossa kuin ennen eroa? Oma silmä tottuu sisustukseen, eikä hääkimpussa yms välttämättä näe mitään symboliikkaa.

Äiti halusi varmasti nähdä lapsensa joulupukin odotuksen innon ja riemun. Se on vain spesiaali hetki kun pukki tulee. Eiköhän hän ole siellä vain ja ainoastaan lapsensa takia.

jos on erottu niin ei olla enaa PERHE! vaan molemmilla on omat perheet nykyisten kanssa ja lapsella siis kaksi perhetta. Ei jouluja vieteta exan kanssa varsinkaan jos nykyinen vaimoke ei ole mukana. saalittavaa exassa roikkumista tollanen on.

En hyväksyisi minäkään!!! Mitäs sitten kun teillä on perhe??? en olisi ikinä suostunut viettämään joulua ex-mieheni exän kanssa! Siksihän ne joulut jaetaan että molemmat pääsevät katsomaan sitä lasten riemua!! Ei taida olla ihan heillä vielä ero tehtynä loppuun!!! Eikä näissä ole perhe arvoilla ym mitään tekemistä, vaan se ettei ole vielä päästy irti toisesta kokonaan!!!

Itse vietin juuri lahjojentulo hetken eksäni luona eikä se kyllä MISTÄÄN Kohtaa ollut eksässä tai entisessä elämässä roikkumista! Aivan täysin lapsen ilon vuoksi tehty.. Eksän nykyinen tosin oli paikalla. Nähtiin ekaa kertaa. Onneksi tällä naisella ei ollut sen asian kanssa ongelmaa. Kiva hetki oli :)

Mitä muuta elämää? Mitä säälittävää siinä on, että perhe on ihmiselle tärkeintä - etenkin näin jouluna?

Mua käy sääliksi kaltaisesi reppanat, joille perhearvot on aivan tuntematon käsite.

Mieshän olisi voinut haluta viettää joulua nykyisen kumppanin ja lasten kanssa? Se on noloa että oletetaan että jatketaan eron jälkeen samaan tapaan kuin aina ennenkin. Ei se mene niin, karu tosiasia vaikka olisi satoja yhteisiä lapsia.

Ja vielä lisäisin että tämä nykyinen olisi ollut vaikka valmis jäämään pois tilanteesta jos hänen läsnäolonsa olisi Mua häirinnyt... Mulla ei kyllä ollut ongelmaa. Kaikki ollaan lapsen perhettä

Ihan ok juttu. Minä ja ex-mieheni asutaan 8 km päässä toisistamme ja exäni ja hänen avokki olivat meillä joulupäivällisellä ja katsomassa joulupukkia tänään. Ei tulla kauhean hyvin toimeen, mutta joulu on lasten juhla ja pari tuntia meni ihan kivasti lasten iloa seuratessa.

kun lapset oli vielä pieniä ni se pukki on tullu meille JA isän luokse, näin myös isä saanut nähdä sen lasten riemun. Meillä kyllä niin hyvät välit, että oltais hyvin voitu se yhdessä viettääkkin.

Jos lapsi ei ollut erikseen pyytänyt, niin miksi se äiti oli paikalla?

Mies ei ole selvästikään päässyt exästään yli. En tarkoita yksin joulun viettämistä. Mutta jos edelleen pitää naista (kaikkien kamalien tekojen jälkeen) elämänsä suurimpana rakkautena, vihkisormukset hyllyssä yms.. Nosta ap kytkintä! Löydät paremman.

Yhteistyössä