Mietinpä tässä tällaista (exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja No :
jos nyksä haluu lapsia niin niitä varmana myös tulee! Usko pois. Ei se halua jäädä huonommaks, pelkäks äiti-puoleks, ja sitten ne teidän yhteiset jää kakkoseks sen uuden kultakimpaleen rinnalla. Ne on sitten vaan vierailevia riesoja.

Valitettavasti näin on käynyt monelle tuttavalleni.

No tätä mun on vaikea uskoa exästä. Nykyisesta en tiedä, totta kai sille olis oma lapsi tärkeämpi.
Ei voi ku toivoa että menis hyvin jos lisää lapsia tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja No :
jos nyksä haluu lapsia niin niitä varmana myös tulee! Usko pois. Ei se halua jäädä huonommaks, pelkäks äiti-puoleks, ja sitten ne teidän yhteiset jää kakkoseks sen uuden kultakimpaleen rinnalla. Ne on sitten vaan vierailevia riesoja.

Onpas taas katkeraa puhetta :D Mä olen ns. äitipuoli (vaikken ole koskaan itseäni siksi kutsunutkaan), enkä todellakaan ala miehelleni hankkimaan lapsia vaan sen takia et en ois 'huonompi' ku hänen ex :D

Ja jos mies on hyvä mies, ei se rupea erottelemaan lapsia sillä perusteella, kuka on kenestä naisesta alkunsa saanut. Paitsi jos vanhempien lasten äiti rupeaa hankalaksi, niin ehkei sitten huvita paljon olla tekemisissä.

No mä en ala hankalaksi. ja vaikka alkaisinkin, niin tuskin ex silti lapsiin kadottaisi yhteyttä koska ne on sille tosi tärkeitä. On oikeasti maailman paras isä, vaikkei aviomiehenä (mulle)niin paras ollutkaan.

Miten minusta tuntuu ettet ole ihan sinut asian kans?

Mun muksu on jääny selvästi vähemmälle huomiolle isänsä suhteen :( Et tule oikeastaan exän enkä nyxän kans toimeen. Vähemmän nyxän kanssa, joka takapiruna vääntää. Tapaamiset olis pitäny olla kerran kuussa, niin sattaa tulla yli 3kk:n taukojakin ennen kuin isä tapaa lastaan. Uutta lasta kyllä hoidetaan sitten aamusta iltaan.
Ei taida ex ymmärtää, että tilanne tulee kostautumaan hänelle jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Miten minusta tuntuu ettet ole ihan sinut asian kans?

Mun muksu on jääny selvästi vähemmälle huomiolle isänsä suhteen :( Et tule oikeastaan exän enkä nyxän kans toimeen. Vähemmän nyxän kanssa, joka takapiruna vääntää. Tapaamiset olis pitäny olla kerran kuussa, niin sattaa tulla yli 3kk:n taukojakin ennen kuin isä tapaa lastaan. Uutta lasta kyllä hoidetaan sitten aamusta iltaan.
Ei taida ex ymmärtää, että tilanne tulee kostautumaan hänelle jossain vaiheessa.

Mistä päättelet etten ole asian kanssa sinut?
Tottakai mua harmittaa lasten vuoksi, mutta ei mulla kyllä ole mitään tunteita jäljellä exää kohtaan jos niin ajattelet.

Siis selvennän vielä että ainoa mikä mua erossa harmittaa on se että lapsilla ei ole ehjää kotia. Mä kun oon aina eroperheen lapsena ajatellut että mun lapset saavat pitöää iskän ja äidin yhdessä aina. Se on ollut sellanen periaateasia ja oli tosi vaikea tehdä eroratkaisu lasten vuoksi.

Mutta tosiaan, meillä kaikilla kolmella on hyvät välit ja saatetaan viettää jopa kaikki yhdessä aikaa.

Yhteistyössä