Kyllä minulla useinkin tulee mieleen asiat, joita toiset ei osaa arvostaa ja itse osaisi. Ei se nyt välttämättä tarkoita, että olisin parempi tai eläisin heidän elämäänsä paremmin, mutta ymmärrän kyllä mitä ap ajaa takaa. On nimenomaan noita sinkkuystäviä, jotka kerta toisensa jälkeen haikailevat kusipäiden perään ja sitten ihmettelevät kun taas itketään. Sitten on niitä ihmisiä, joilla on oikeasti kaikki ihan helvetin hyvin ja ne rutisee kaikesta, ja hyvätuloisia jotka hassaa kaikki rahansa velkaongelmiin asti kun toiset joutuu köyhäilemään jne.
Mielestäni ihan normaalia ajatusleikkiä eikä mitään pönkittelyä tai kaunailua. Vaikka täytyy myöntää, että olen itsekin huomannut usein, että muut eivät joko tosiaan ajettele paljon mitään (enkä nyt tarkoita typeryyttä vaan ihan vaan sitä, että ei pohdi syntyjä syviä ja kaikkea ihmeellistä), tai eivät kehtaa myöntää puoliakaan ajatuksistaan, koska ne ovat jollain tapaa vääränlaisia. Ja minulla ei kyllä ole niin paljon aikaa, että elämä ehtisi tylsäksi käydä, siellä ne ajatukset juoksee päässä ihan itsestään.