Migreeni.. hävisi kun loppu tupakointi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bbkknn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bbkknn

Vieras
Ihme juttu kun kärsii pääkivusta niin lääkärit toteaa että sulla on migreeni. Kukaan ei tule ajatelleeksi että jokin senkin aiheuttaa.

Puoliso lopetti tupakoinnin, ja kas kummaa migreeni kohtaukset loppu siihen.

Mua ärsyttää ap:n kaltaiset jotka väheksyy migreeniä. Se on kyllä muutakin kuin pelkkää päänsärkyä!

Itsellä tulee näköhäiriöitä enkä näe kunnolla. Kipu päässä on todella kovaa, ei normaalia päänsärkyä. Pisimmillään mulla on kestänyt migreeni neljä päivää. Kiva kun neljä päivää näkökentässä värisee. Joo ihan vain pelkkää päänsärkyä. Koskaan en ole tupakkaa polttanut.

Jotkut oksentavat migreenissä. Jotkut menee aivan toimintakyvyttömiksi.

Mua ärsyttää ap:n kaltaiset jotka väheksyy migreeniä. Se on kyllä muutakin kuin pelkkää päänsärkyä!

Itsellä tulee näköhäiriöitä enkä näe kunnolla. Kipu päässä on todella kovaa, ei normaalia päänsärkyä. Pisimmillään mulla on kestänyt migreeni neljä päivää. Kiva kun neljä päivää näkökentässä värisee. Joo ihan vain pelkkää päänsärkyä. Koskaan en ole tupakkaa polttanut.

Sellaistahan se on. Oletko lukenut tämän?

Ärsyynnyin itse samaan.
Migreeni ei ole yhtäkuin päänsärky, vaikka monet tuntuvat niin olettavan.

Lisäisin oire- listaasi puheen puuroutumisen, tai kyvyttömyyden käyttää "oikeita" sanoja, raajojen tunnottomuus, valonarkuus... jne.

Yhteistyössä