MIGREENIÄKÖ, vai mitä oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
Mulla on nykyään usein pää kipeä heti aamulla kun herään, ja se kipu on yleensä vain toisella puolella päätä. Välillä kipuun liittyy sahalaitaista kuviota varsinkin toisen silmän "näkökentässä", monesti tuo kuvio myös hyppii...

Tänäänkin kun heräsin niin tuo kuvio näkyi ja pää oli sen tuntoinen että kipeytyy, otin heti 600mg ibuprofeinia mutta pää on edelleen "tötterön" tuntoinen ja silmär arat esim. valolle...

mulla ei oo varsinaisesti todettu tai tutkittu migreeniä mutta mulla tulee just sellasta että yhtäkkiä huomaan että silmät on oudot, lukeminen ei oikein onnistu kun puolet sanasta häviää, silmät on sumeat jne. Lisäksi tulee yhtäkkisiä tuntopuutoksia. Saatan olla vaan ja yhtäkkiä menee tunto sormista... sitten se palautuu ja saattaa heti perään mennä tunto suusta. Viime viikolla juuri yhtäkkiä puutui kieli ja hampaat niinkuin olisi hammaslääkärissä käynyt. Sitten se menee kohta ohi...

Oli aika pelottavaa kun ensimmäisen kerran yhtäkkiä meni tunto sormista ja kohta toisesta suupielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mulla ei oo varsinaisesti todettu tai tutkittu migreeniä mutta mulla tulee just sellasta että yhtäkkiä huomaan että silmät on oudot, lukeminen ei oikein onnistu kun puolet sanasta häviää, silmät on sumeat jne. Lisäksi tulee yhtäkkisiä tuntopuutoksia. Saatan olla vaan ja yhtäkkiä menee tunto sormista... sitten se palautuu ja saattaa heti perään mennä tunto suusta. Viime viikolla juuri yhtäkkiä puutui kieli ja hampaat niinkuin olisi hammaslääkärissä käynyt. Sitten se menee kohta ohi...

Oli aika pelottavaa kun ensimmäisen kerran yhtäkkiä meni tunto sormista ja kohta toisesta suupielestä.

Hui, kuulosta pelottavalle, liittyykö noihin kohtauksiin pääkipu?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Hui, kuulosta pelottavalle, liittyykö noihin kohtauksiin pääkipu?

toisinaan pää on myös sellanen turpea ja saattaa alkaa särkeä.

Yhteistyössä