V
"vieras"
Vieras
Meillä mies siis tekee aamua ja iltaa. Mä olen koulussa max. 8.30-16, eli lapselle ei enimmillään tule kuin n. 8 tunnin hoitopäiviä. Mutta mihin aikaan kannattaa viedä lapsi hoitoon, jos mies menee töihin klo 13? Tarhassa on lepoaika silloin... Huomenna alkaa päiväkoti, kysyn tietysti sieltä heidän mielipidettään mutta olisi kiva kuulla, kuinka muut ja muualla toimitaan! 