Mihin et mielellään mene taaperon kanssa? Miksi?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Enkä tarkoita mitään baaria ja muuta itsestäänselvää.
Vaan ihan vaan oman mukavuudenhalun vuoksi. :)

Mä en mene 2v:n kanssa vaatekauppaan, enkä mielellään edes isoon ruokakauppaan. Ravintolakin on vähän siinä ja siinä, varsinkin jos ei ole leikkipaikkaa. Mielummin otan sitten ruuat mukaan ja syödään kotona.
Ruotsinristeilylle en myöskään ihan hetkeen lähde lasten kanssa.
Syynä on se, että jos ei saa kaupassa juosta ja koskea kaikkeen, niin itketään. Jos istuu rattaissa ja kärrää esim. Lindexin ovesta sisään, huuto alkaa välittömästi. :D Ravintolassa pitäisi päästä aina välillä liikkumaan ja ihan vain muita asiakkaita ajatellen, katson paremmaksi olla menemättä kokonaan.
Koska huutohan siitä alkaa, kun tylsyys iskee ja kaikki kielletään. :)
Risteilyllä ei leikkipaikat kiinnosta ja hetkeäkään ei voi olla paikoillaan. Kaikki vieraat ihmiset pitää käydä moikkaamassa ja rappusiin on kova kiire jatkuvasti.
Rattaissa alkaa armoton huuto. |O
Aika vähissä on loppujen lopuksi ne paikat, joihin taaperon kanssa viitsii mennä. Koskakohan se alkaa elämään ihmisiksi? Tyttö ei ole koskaan ollut tuollanen vilskari. :)

En mene täällä pieneen paikalliseen kultasepän + lahjatavaraliikkeeseen :| Siellä on niin paljon kaikkea pientä särkyvää pienten käsien ulottuvilla, että ehkä omat hermot säästyy paremmin, jos jättää lapsen suosiolla pois siitä kaupasta...

Hammaslääkärissäkäynnit oli taaperon kanssa vähän hanurista. Niin ja verenluovutus. Jälkimmäisessä mulla tosin oli systeri mukana ja hän vahti kuopusta mun maatessani verta luovuttamassa. Jos systeri ei olisi lähtenyt mukaan, en olisi verta luovuttanutkaan.

Meitin 2-vuotiaan voi viedä mihin vaan! Ei kiukkua, eikä koske mihinkään.. tai jos koskeekin niin tottelee kyllä jos kielletään.
Joskus tuntuu, että on liiankin kiltti. Kaipa siihenkin vielä muutos tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meitin 2-vuotiaan voi viedä mihin vaan! Ei kiukkua, eikä koske mihinkään.. tai jos koskeekin niin tottelee kyllä jos kielletään.
Ei välttämättä. Mun esikoinen oli myös tuollainen. Kuopus olikin sitten toista maata ja 2 veenä vielä varsin peräänkatsottava.

Tällä hetkellä en pysty 2-vuotiaan kanssa muuta tekemään kuin olla kotona/kylässä/pihalla.Siis jos tahdon olla tappelematta.Neiti "ei hajuu" tehdä mitn."En mene" esim autoon istumaan."Mää itte" menee joka paikkaan. "Äiti mee pois" kun koitan metsästää neitiä.Pihatielläkin kun tulee auto niin menee siihen tielle heilumaan ..Muut juoksee kirkuen karkuun.

Hiukan on meidän neiti urpo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei välttämättä. Mun esikoinen oli myös tuollainen. Kuopus olikin sitten toista maata ja 2 veenä vielä varsin peräänkatsottava.

Mun esikoinen , joka on tyttö, oli kans äärettömän helppo ja tottelevainen ja ei koskaan koskenut mihinkään ilman lupaa. On kyllä edelleen ujo ja rauhallinen.
Toista se on tuon pojan kanssa. Oikeen sellanen virne naamalla tekee kaikki pahat mitä keksii. :D

no ravintola nyt ekana tulee mieleen.. itse kun haluan syödä rauhassa ja poika ei jaksa siinä pöydässä istua, ja juoksentelemaan en pääsät kun se ärsyttää mua yli kaiken että lapsety viuhtoo ravintolassa itekseen.. ikää on 2v
melkein mihin tahansa muualle voidaan kyllä mennä kun jätkä istuu rattaissa, ilman rattaita en kyl enää mihinkään kauppaan lähde :D

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Mun esikoinen , joka on tyttö, oli kans äärettömän helppo ja tottelevainen ja ei koskaan koskenut mihinkään ilman lupaa. On kyllä edelleen ujo ja rauhallinen.
Toista se on tuon pojan kanssa. Oikeen sellanen virne naamalla tekee kaikki pahat mitä keksii. :D
Meillä kans tyttö oli helppo ja rauhallinen, poika taas varsinainen Vaahteramäen Eemeli. Ravintolareissut on onneksi sujuneet aina ihan hyvin, sillä kumpikin aloitti ravintolassa käynnit jo alle 6 kk iässä.

Miehen kanssa kauppaan jos lapsi on mukana. Ottaa kärrystä kun huutaa, ei olekaan hyvä haluaa mun syliin, en ota huutoa.... mies ei ymmärrä että lapsi lopettaa sen huutamisen kun ei saa haluamaansa. Mun kanssa kun on lapsi niin voi huutaa siinä vaiheessa kun laitetaan kärryyn, lopettaa kun tietää että on siellä joka tapauksessa.

Rannalle en haluaisi mennä noiden 2v kaksosten kanssa. Tai no, kaikki paikat, joissa autoteitä tai vesistö vaarallisen lähellä. Silloin pitää olla toinen mukana vahtimassa, koska noita muksuja on kuitenkin 4 kpl, joista isompiakin pitää vahtia. Bussiin en myöskään menisi noiden kanssa, olisi hankalaa.

Hm. Justiinsa joku liike, jossa on paljon kamaa ja ahdasta. Sisustusliikkeet on sellasia. Tosin en nyt käy niissä muutenkaan. Sitten täällä on yksi kävelyreitti, jossa on paljon siltoja purojen ja poukamies yli, sinne ei mennä toista kertaa, koska muksu koetti koko ajan kiivetä sieltä siltojen kaiteiden välistä jorpakkoon. Sisävesilaivallekaan ei lähdetä, koska siellä on ahdasta ja saisi pelätä putoaako muksu. Enkä lähde keskustaan kävellen, koska siellä on liikaa autoja.

Kyllä me ollaan ravintolassa ja rannalla yms. käyty ihan normaalisti, mutta mulla onkin siis vain tuo yksi 2-vuotias uhmailija. Yleensä käyttäytyy ihan nätisti niin kauan kuin ollaan ihmisten ilmoilla, kotona sitten riehutaan enemmänkin. Eihän se aina hermolepoa ole, mutta en mä suostu kotiinkaan jäämään.

Mihinkään ahtaisiin sisustusliikkeisiin mekään ei mennä, paitsi jos muksu on kantorepussa.

En mene 2-vuotiaan kanssa Tiimariin tai mihinkään muuhun pieneen lahjatavaraliikkeeseen, jossa on särkyvää sopivalla korkeudella ja joissa kärryjä ei voi käyttää.

Yhteistyössä