Mihin ex-mies voi tarvita meijän lapsen henkilötunnusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestuttaa

Vieras
Oli aamulla laittanu viestiä että mikä se on.. vastasin ja kysyin että mitä sillä tekee.. Nyt mietin enkä keksi mitään "hyvää" asiaa mitä sillä voi tehdä. Ei olla puhe väleissä ja lasta hoitaa suurimmaks osaks isä vkloppuina ex-miehen vanhemmat. Mihin sitä voi tarvita??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiks sitä tehä, ku on yhteishuoltajuus? Siis ilman mun lupaa.. Ja lapsi siis 2,5v et sekin rajottaa mitä sillä henkkarilla voi tehä..

Tottakai voi avata tilin yhteishuoltajuudessa!

Mäkin saan avata kummilapselle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiks sitä tehä, ku on yhteishuoltajuus? Siis ilman mun lupaa.. Ja lapsi siis 2,5v et sekin rajottaa mitä sillä henkkarilla voi tehä..

Tottakai voi avata tilin yhteishuoltajuudessa!

Mäkin saan avata kummilapselle :whistle:

Mutta vanhemmat saa käydä nostamassa rahat, ota se huomioon!

Niin... toivottavasti vaan joku tollainen juttu.. Ei mikään maailman luotettavin ihminen ja ku ei paljoo lapsen kanssa ees oo.. ni heti alkaa epäilyttää... Ja kun on mulle aina ollut vihanen ja katkera erosta..

pankkitiliin tarvitaan kummankin vanhemman suostumus (mkäli teillä on yhteishuoltajuus). voisiko täyttää joitain virallisia papereita joihin tulee lapsen tiedot?? jos ex-miehesi ei vastaa kysymykseesi niin osaisivatkohan hänen vanhempansa auttaa asian selvittämisessä?

Noita virallisiapapereita mietin, mutta mitä mä olen täytelly esim. kellalle.. Ni lapsi pitää laittaa vaan jos se asuu kyseisen henkilön kanssa.. Ajattelinkin exän isältä huomenna kysyä kun tulee lasta hakemaan heille vklopuksi...

Yhteistyössä