Mihin ihmeeseen oikein soitan? (Kierukka ongelma, turku)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Jaahas, nyt olen ihan pihalla... Mulla kun on sellainen ongelma, että epäilen josko tuo viime kesänä laitettu hormonikierukka on enää ihan kohdillaan kun on jo kuukauden päivät tullut enemmän ja vähemmän koko ajan jotain vuotoa, yäh...

No, kierukka laitettiin ehkäsiyneuvolassa jälkitarkastuksen yhteydessä. Mahtaisko ne siellä kyetä tarkistamaan asian? Olen koittanut soittaa sinne 2 tunnin ajan läpi pääsemättä kysyäkseni asiaa...aaaargh! Vai pitääkö tästä nyt yksityiselle hipsiä ja maksaa itsensä kipeäksi? Vai kuuluuko tällaset gynegologipalvelut kunnalliseen terveydenhuoltoon. Aiemmin olen siis käynyt aina YTHS:llä, joten ei harmainta hajuakaan mihin mennä. Kyseessä siis Turun kaupunki, jonka nettisivuilta ei tietoa löydy, hermot menee...

Mehiläisessä itsekin olen joskus käynyt gynegologilla, mutta kun nyt ei huvittaisi maksaa lähemmäs 100e, kun en oikein edes tiedä onko mitään ongelmaa - muuta kuin toi rasittava vuoto (kipuja tms. ei siis ole)

Alkuperäinen kirjoittaja tietennii:
No sitten meet sinne ehkäisyneuvolaan. Ihan asiantuntevaa porukkaa ne ovat. Ja ohjaavat eteenpäin jos itse eivät pysty auttamaan.

Joo, näin mäkin ajattelin, mutta enpä ole päässyt läpi puhelimella. Huoh... No jatkan huomenna yritystä, kun nyt ajanvaraus on jo kiinni.

Yhteistyössä