Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Lähdetään Ranualle ja Posiolle huomenna reiluksi viikoksi. Pitäis pakata tänään ja kaikkea... Yyyyyyh...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mä lähtisin Irlantiin tai skotlantiin!
Meist ei kumpikaan ole mökki, hotelli ja kylpyläihmisiä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä hintainen on esim. turkissa viikon reissu? Lentoineen ja hotelleineen + ruokineen
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä lähden ensi sunnuntaina miehen kanssa kahdestaan viiden päivän reissulle Saksaan ja Ranskaan, kenties poiketan Belgiassakin.
belgiaan...tuo yks rasia suklaatia kiitos :saint: ei vain..
jos sais ihan kaksisteen ukon kaa lähtee tai mikä ettei poikakin mukaan niin turkkiin lähettäisiin(tai sinne ukko on puhunut haluavansa).
Mut me lähetään viikon päästä ruokaostoksille helsinkiin(kuopiosta)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mä lähtisin Irlantiin tai skotlantiin!
Meist ei kumpikaan ole mökki, hotelli ja kylpyläihmisiä...
Mä lähren Skotlantiin kuukauden päästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä hintainen on esim. turkissa viikon reissu? Lentoineen ja hotelleineen + ruokineen
lentoineen hotelleineen oli just n. 600 e aurinkomatkojen äkkilähtö.Siis kahdelle, tohon ruoat päälle, mut se riippuu siitä, kuinka kalliisti tahdotte syödä.