Mihin lähtisit miehesi kanssa nyt lomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suunittelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me lähdetään seuraavaks häämatkalle bulgariaan sunny beachille. Ei olla kumpikaan koskaan käyty ulkomailla niin ajateltiim ekaks kerraks ottaa semmonen turistipaikka et vähän näkee millasta on olla esim. lentokoneessa...jännittää kyllä=)

Nyt on hiukka huono hetkki lomailla, viikon päästä laskettu aika. :) Mutta jos nyt leikitään että elämäntilannetta ei tarvis huomioida, niin mä haluisin lappiin muutaman viikon päästä. Sitten kun ei ole hirvikärpäsiä ja on ihanat kirpeät syyskelit.
Jos rahaa riittäis niin amsterdamiin pariksi viikoksi.

Jaa-a, jos ihan kahdestaan voisi mennä mihin hyvänsä, niin ehkä Kanadaan.

Mutta oikeasti varmaan käymme taas kohta koko perhe Tukholman-risteilyllä ja minä lähden ilman muuta perhettä Väli-Amerikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkä hintainen on esim. turkissa viikon reissu? Lentoineen ja hotelleineen + ruokineen

lentoineen hotelleineen oli just n. 600 e aurinkomatkojen äkkilähtö. :) Siis kahdelle, tohon ruoat päälle, mut se riippuu siitä, kuinka kalliisti tahdotte syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä lähden ensi sunnuntaina miehen kanssa kahdestaan viiden päivän reissulle Saksaan ja Ranskaan, kenties poiketan Belgiassakin.

:p belgiaan...tuo yks rasia suklaatia kiitos :saint: ei vain..

jos sais ihan kaksisteen ukon kaa lähtee tai mikä ettei poikakin mukaan niin turkkiin lähettäisiin(tai sinne ukko on puhunut haluavansa).

Mut me lähetään viikon päästä ruokaostoksille helsinkiin(kuopiosta)

Asiasta kolmanteen...
Mitä ruokaa käytte ostamassa Helsingistä? Varmaankin jotain mitä ei Kuopiosta saa. Jäin vaan miettimään mitä se vois olla.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Mä lähtisin Irlantiin tai skotlantiin!

Meist ei kumpikaan ole mökki, hotelli ja kylpyläihmisiä...

Mä lähren Skotlantiin kuukauden päästä. :D

Ainiin ja tuon halpuuden puolesta mun tarvii sanoa tästä, että samalla hinnalla ois päässy viikoksi äkkilähdöllä Kreikkaan tai Turkkiin, mutta haluttiin lähteä tänne. Ollaan vajaa viikko yhteensä 5 yötä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkä hintainen on esim. turkissa viikon reissu? Lentoineen ja hotelleineen + ruokineen

lentoineen hotelleineen oli just n. 600 e aurinkomatkojen äkkilähtö. :) Siis kahdelle, tohon ruoat päälle, mut se riippuu siitä, kuinka kalliisti tahdotte syödä.

Meillä loma maksaa 2 aikuiselta ja 2 lapselta all inclusive 2016 euroa.

Mies ehdotti eilen illalla, että lähdettäisiin rantalomalle ens kuussa. Mä taas olisin menossa kylpylomalle tai ruskaretkelle vaeltamaan. Mikäköhän noista ehdotuksista toteutuu.. toivottavasti ruskaretki!

Yhteistyössä