Mihin mies hävisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piu

Vieras
Olen tässä nyt jo vähän yli vuoden verran pitänyt yhteyttä puhelimen ja netin välityksellä erääseen mieheen. Emme itsekkään oikein tiedä, ollaanko tässä nyt vain ystävyyslinjalla vai jotain enemmän. Hempeitä viestejä on kyllä lennellyt, ja molemmat välittävät toisistaan kovasti jollain tasolla.

Mies on yleensä kavereidensa kanssa iltaa viettämässä viikonloppuisin,niin kuin eilenkin. Sama kaava yleensä toistuu, alkuillasta tulee muutama viesti, sitten on hetken hiljaista ja yöllä alkaa tulla viestejä, sitten aamuyöstä hän yleensä yrittää soittaa pari kertaa ja laittaa sen jälkeen pahoittelut jos olin jo nukkumassa (niin kuin aina olenkin siihen aikaan) ja hyvänyön toivotukset. Aamulla sitten laittaa viestiä heti kun herää.

Sama homma eilen, illan ja yön aikana laitettiin muutama viesti, aamuyöllä hän oli yrittänyt soittaa, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Ei vieläkään.
Nyt olen sitten tämän päivän aikana jo käynyt mesessä, häntä ei näy siellä, olen laittanut pari viestiä, ei vastausta.
Alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttaa. Ensimmäinen ajatus tietysti on että hän on bongannut jonkun naisen, enkä pidä ajatuksesta ollenkaan vaikka emme seurutelekkaan. Taidan siis kuitenkin olla ihastunut.
Mutta on tässä hiipinyt mieleen että jos jotain kamalaa on tapahtunut, ei ole yhtään hänen tapaistaan olla näin kauan ilmoittamatta itsestään.
Yleensä hän on krapulapäivätkotonaan ja juttelemme mesessä jne. Ja kun tosiaan häneltä on aina tullut yleensä jo aikaisin aamulla viesti.

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä ja ajatella. Olen kuin tulisilla hiilillä että onkohan hän aamulla herännyt jonkun naisen vierestä vai makaako pää auki jossain katuojassa vai mitä ihmettä :ashamed: :o

Yhteistyössä