M
mii
Vieras
Mulla ollut mustana muutama yv kamu mutta aina ne katoaa ennemmin tai myöhemmin... miksi te lopetatte kuulumisten kyselyn ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ainakin on niin paljon kaikenlaista tekemistä, että ei yksinkertaisesti ehdi kysellä ihan vaan kuulumisia kovinkaan usein eikä edes kerran vuodessa kaikilta. Eli jotain asiaa mulla pitää olla, että yytä laitan. Valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mulla ollut mustana muutama yv kamu mutta aina ne katoaa ennemmin tai myöhemmin... miksi te lopetatte kuulumisten kyselyn ?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla ainakin on niin paljon kaikenlaista tekemistä, että ei yksinkertaisesti ehdi kysellä ihan vaan kuulumisia kovinkaan usein eikä edes kerran vuodessa kaikilta. Eli jotain asiaa mulla pitää olla, että yytä laitan. Valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mulla ollut mustana muutama yv kamu mutta aina ne katoaa ennemmin tai myöhemmin... miksi te lopetatte kuulumisten kyselyn ?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onko jollain semmosiakin![]()
Näin se vaan tuppaa ainakin mulla olemaan :/ Mulla odottaa yylootassa nytkin 8 viestiä, joihin en ole vastannut. Mutta kun ne viestit on sellaisia, että mieluiten vastaisin ajatuksen kanssa ja kaikessa rauhassa enkä parilla lauseella nopeasti muun tekemisen välillä.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Niin kai se on kaikilla... aina kiire...
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:hmm..mun mielipide on, että tuon pitäs toimii puolin ja toisin...
siis kysyt miksei yv-kamut kysele kuulumisia..
mikset kysy itse?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin se vaan tuppaa ainakin mulla olemaan :/ Mulla odottaa yylootassa nytkin 8 viestiä, joihin en ole vastannut. Mutta kun ne viestit on sellaisia, että mieluiten vastaisin ajatuksen kanssa ja kaikessa rauhassa enkä parilla lauseella nopeasti muun tekemisen välillä.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Niin kai se on kaikilla... aina kiire...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:jos oot vaan tylsä juttukaveri?
Joillekin mä vastaankin, jos sen toisen asia on ollut tärkeä ja/tai kiireellinen.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Semmonen olis kiva että vastais vaikka just noin että vastaan sulle heti kun tulee rauhallinen hetki kirjoitella
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mua ärsyttää se, että usein yv-puoli tökkii, kirjaa ulos, hidastelee tms temppuilee.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mua ärsyttää se, että usein yv-puoli tökkii, kirjaa ulos, hidastelee tms temppuilee.
Tai väittää yhtäkkiä,että et ole kirjautunut tai rekisteröitynyt vaikka ihan takuulla olet... ja vaikka yrität uudelleen kirjautua niin ei auta...
Mä koitan ensin vastata tän viikon aikana niille kahdeksalleAlkuperäinen kirjoittaja mii:Laitetaan kaikki yv:t kamuille, jookosta ?
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:hmm..mun mielipide on, että tuon pitäs toimii puolin ja toisin...
siis kysyt miksei yv-kamut kysele kuulumisia..
mikset kysy itse?![]()
Mä oon aina viimeksi kysynyt. Tulkitsen sen niin että jos ei vastaa niin ei kiinnosta tai sit on se kiire.