Mihin nää yv kamut katoaa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mulla ollut mustana muutama yv kamu mutta aina ne katoaa ennemmin tai myöhemmin... miksi te lopetatte kuulumisten kyselyn ?
Mulla ainakin on niin paljon kaikenlaista tekemistä, että ei yksinkertaisesti ehdi kysellä ihan vaan kuulumisia kovinkaan usein eikä edes kerran vuodessa kaikilta. Eli jotain asiaa mulla pitää olla, että yytä laitan. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla ollut mustana muutama yv kamu mutta aina ne katoaa ennemmin tai myöhemmin... miksi te lopetatte kuulumisten kyselyn ?
Mulla ainakin on niin paljon kaikenlaista tekemistä, että ei yksinkertaisesti ehdi kysellä ihan vaan kuulumisia kovinkaan usein eikä edes kerran vuodessa kaikilta. Eli jotain asiaa mulla pitää olla, että yytä laitan. Valitettavasti.

Niin kai se on kaikilla... aina kiire...

Näin se vaan tuppaa ainakin mulla olemaan :/ Mulla odottaa yylootassa nytkin 8 viestiä, joihin en ole vastannut. Mutta kun ne viestit on sellaisia, että mieluiten vastaisin ajatuksen kanssa ja kaikessa rauhassa enkä parilla lauseella nopeasti muun tekemisen välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
hmm..mun mielipide on, että tuon pitäs toimii puolin ja toisin...
siis kysyt miksei yv-kamut kysele kuulumisia..
mikset kysy itse? :)

Mä oon aina viimeksi kysynyt. Tulkitsen sen niin että jos ei vastaa niin ei kiinnosta tai sit on se kiire.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Näin se vaan tuppaa ainakin mulla olemaan :/ Mulla odottaa yylootassa nytkin 8 viestiä, joihin en ole vastannut. Mutta kun ne viestit on sellaisia, että mieluiten vastaisin ajatuksen kanssa ja kaikessa rauhassa enkä parilla lauseella nopeasti muun tekemisen välillä.

Semmonen olis kiva että vastais vaikka just noin että vastaan sulle heti kun tulee rauhallinen hetki kirjoitella

Sanoppa se... joskus oli montakin kirjottamassa... Enää ei kirjota kukaan...
Jonkin aikaa koitin vielä jatkaakki kirjottelua, mutta ku ei tuntunu löytyvän mitään semmosta juttua mistä ois saanu oikeen keskustelun aikaan niin annoin olla...

Kyllä niitä joskus kaipais niitä höpöttelykavereita ihan näin palstankin kautta, vaikka tuo mesekin tossa koko ajan auki onkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mua ärsyttää se, että usein yv-puoli tökkii, kirjaa ulos, hidastelee tms temppuilee.

Tai väittää yhtäkkiä,että et ole kirjautunut tai rekisteröitynyt vaikka ihan takuulla olet... ja vaikka yrität uudelleen kirjautua niin ei auta...

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mua ärsyttää se, että usein yv-puoli tökkii, kirjaa ulos, hidastelee tms temppuilee.

Tai väittää yhtäkkiä,että et ole kirjautunut tai rekisteröitynyt vaikka ihan takuulla olet... ja vaikka yrität uudelleen kirjautua niin ei auta...

Ei mulla kyllä semmosta ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
hmm..mun mielipide on, että tuon pitäs toimii puolin ja toisin...
siis kysyt miksei yv-kamut kysele kuulumisia..
mikset kysy itse? :)

Mä oon aina viimeksi kysynyt. Tulkitsen sen niin että jos ei vastaa niin ei kiinnosta tai sit on se kiire.

Musta olis kiva, jos ei vedettäis hirveän pitkällisiä johtopäätöksiä, jos joku ei vastaa. Näistä viesteistähän ei esim. näe, että mihin on vastattu (suoraan siitä viestistä, niinkuin sähköpostissa) ja jos on kiireessä lukaissut jonkun viestin, siihen vastaaminen voi yksinkertaisesti unohtua. Jos hirveän monta kertaa putkeen käy niin, että ei vastata, niin sitten ei varmaan kiinnosta.

Yhteistyössä