Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja Laura:Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä asioissa naiset ovat sinusta alkaneet olemaan liikaa miehiä?
Tämän palstan perusteella ja ihan tuolla "ulkonakin" keskustelut on näitä:
- Minähän en kotiin jää homehtumaan lasten kanssa ja ala kotiorjaksi
- Minähän en miestä päästä varpajaisiin, mikä oikeus hällä siihen on kun ei nainenkaan oo heti synnäriltä lähdössä viettämään mitään "omia" juhlia. Mä tein kaiken työn niin miks miehen sitä pitäis juhlia?
- Minähän en mieheni sukunimeä ota, ottakoon mies minun jne.
Just näitä keskusteluja mitä täällä tulee esiin joka päivä niin pilvin pimein. Ja aina on syynä MIKSI MINUN PITÄISI kun ei mieskään.![]()
Sulla on pelottavan alistetut mielipiteet :|
Siis miten alistetut mielipiteet? Tottahan tuo on, ihan totta. Miehillä on omat jutut ja naisilla omat jutut. Miksei tasa-arvo voi olla ja säilyä ja suhde toimia jos antaa miehen viettää ne varpajaiset tai ottaa se miehen sukunimi varsinkin jos mies niin toivoisi?
Siksi kun naisellakin voi olla omat toiveet. Mutta sinä leimaat naiset joilla on toveita ja tarpeita heti liian miesmäisiksi.
Kaikki naiset eivät halua jäädä kotiin"orjiksi". Joskus mies saattaa haluta ottaa sen "orjan"paikan.
Synnyttänyt nainen saattaa tarvita miestään kotona enemmän mitä kaverit tarvitsevat miestä ryyppäjäisissä.
Ja nainen saattaa haluta pitää oman sukunimensä osana IDENTITEETTIÄÄN. Aivan kuten mieskin.
Molemmilla sukupuolilla on tarpeita ja toiveita. Jos sinä haluat olla kotiäiti, miehesi sukunimellä ja tulet mainiosti toimeen lapsivuoteessa miehesi dokatessa kavereiden kanssa. Kaikki eivät välttämättä niin toivo.
Sitähän sanoin jo alussa et on myös niin et mies haluaa naisen sukunimen jne. Tarkoitan näillä mielipiteilläni lähinnä niitä reppanoita joiden täytyy todistella joillain ihme periaatteilla omaa itseään. Eikä mun mies viettänyt varpajaisia kuin veljeni kanssa saunomalla ja juomalla muutaman oluen, laitoksellekin tuli jo ennen kuin oli edes vierailuaika