Mihin tarkoitukseen teillä käytetään Mariskooleja?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
kertokaas nyt minullekin, mihin nàiden kippojen (maailman miljoonien muiden kippojen seassa) suosio perustuukaan?

siihen samaan kuin muidenkin perinteisten suomalaisten suunnittelijoiden lasiesineissä. ? että ne on Marimekon kamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
kertokaas nyt minullekin, mihin nàiden kippojen (maailman miljoonien muiden kippojen seassa) suosio perustuukaan?

siihen samaan kuin muidenkin perinteisten suomalaisten suunnittelijoiden lasiesineissä. ? että ne on Marimekon kamaa.

ok, mutta minusta on vàhàn monotonista ja vàhemmàn persoonallista kun joka kodista lòytyy samat esineet. mutta tàmà onkin vain minun mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

ok, mutta minusta on vàhàn monotonista ja vàhemmàn persoonallista kun joka kodista lòytyy samat esineet. mutta tàmà onkin vain minun mielipiteeni.

Olen täysin samaa mieltä
;) siksi meiltä ei itse ostettuna löydy juuri mitään ko tavaraa Aaltomaljakkoa lukuunottamatta. 2 mariskoolia saatiin häälahjaksi ohi lahjalistan ja ne tosiaan laitoin lasten kasteasetelmien pohjaksi, arvoiselleen paikkalle, muttei kuitenkaan esille.

Mun on pakko tunnustaa olevani niin juntti, että tykkään oikeasti noista mariskooleista. Käytän lähinnä keksejen, karkkien ja pähkinöiden yms. tarjoiluun. Ovat myös ihan vaan keittiön hyllyllä koristeena. Tylsää ja persoonatonta, tiedän... Niin, ja kivituikut ovat mun toinen intohimoni, jotka lienee samaan kategoriaan meneviä ;)

Yhteistyössä