M
minä
Vieras
4 vuotiaalla on jo kolmatta päivää muutamia näppyjä siellä täällä. Ei kuumetta, ei kutise, eikä niin mitään muita oireita. Ollaan ulkoiltu ihan normaalisti tuossa omalla kerrostalon pihalla, mutta jotain muuta jo lapsi kaipaa (kuin lumista ja jäätynyttä hiekkalaatikkoa).
Uskaltaako/voiko lähteä yleisiin puistoihin? Kauppaan? Miten helposti vesirokko tarttuu lapsesta esim. puistoissa näin talviaikaan?
Kiva tuolle pojallekin yrittää selittää, että et pääse päiväkotiin, etkä mihinkään muuallekaan kun sulla on noita näppyjä, kun muuten raukka on ihan täysin terve
Uskaltaako/voiko lähteä yleisiin puistoihin? Kauppaan? Miten helposti vesirokko tarttuu lapsesta esim. puistoissa näin talviaikaan?
Kiva tuolle pojallekin yrittää selittää, että et pääse päiväkotiin, etkä mihinkään muuallekaan kun sulla on noita näppyjä, kun muuten raukka on ihan täysin terve