S
sairastanut
Vieras
Koulumatkalla vastaantulevan heh..heh. Täällähän kielletään ap:ta menemästä ulos.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuuh:Alkuperäinen kirjoittaja sairastanut:Mutta miettikääs täydelliset mammat. Mäpäs oli koulussa koko ajan vaik mulla oli vasirokko. Ala-asteella olin. Viisi näppyä selässä. Lähes koko koulu sairasti vesirokkoa samaan aikaan ja opettaja antoi luvan olla koulussa. Ajatelkaas kuinka vastuuttomat vanhemmat mulla oli ja kuinka vastuuton opettaja oli kun antoi olla luvan koulussa. Ihme , että minä ylipäätään olen hengissä ja vielä kaikin puolin tervekkin![]()
No jos koko koulu samaan aikaan sairasti, niin ketäs siellä ois voinu tartuttaakkaan?