Mikä hemmetti mua vaivaa?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi v..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi v..

Vieras
En voi olla raskaana, sanotaan se nyt heti näin alkuun. Tiedän sen siitä, että ehkäisyrengas käytössä, ollut yli puolivuotta ja tunnollisesti oikein käytetty...
Mutta voiko nää hormonit näin pitkän ajan jälkeen heittää näin häränpyllyä, koska aluksi ei ollut mitään muutoksia missään mutta nyt viimeisen 3 viikon aikana on tullut vaikka mitä paskaa (anteeksi ruma sana )?
Tässä kaikki mikä on vialla:

- Pahin ongelma on nää mielialanvaihtelut, itkeminen ja raivohulluus. Mielialat vaihtelee kymmenen minuutin välein, mies on kovilla. Itken JOKA asiasta ja en edes välttämättä asiasta!! KAMALAA!! Tänäänkin niin monta esimerkkiä, että jos en paremmin tietäis niin pitäisin itteäni ihan hulluna... Sitten ekaksi kaikki on hyvin, seuraavassa sekunnissa kaikki on niin huonosti!

- Pissalla ravaaminen. Yleensä esim. työpäivän aikana käyn kerran pissalla, nyt 4-5 kertaa... Ja aina tulee kyllä ihan hyvin pissaa.

- Tissit on kipeät, etenkin "alapuolelta" ja sivuilta!! Olleet jo puolitoistaviikkoa, nännit ovat turvonneet ja ne hormoninäpyt mitä niissä on mulla aina ollut ei olekaan enää vaaleita vaan punaisia.

- Jos en syö parin tunnin välein, tulee huono olo! Nälkä ei ehdi edes todellakaan tulla, kun tulee jo oksennusolo ja tekisi mieli oksentaa, yökkimistä vaan. Ennen söin esim. lounaan 11.30 ja päivällisen 18.00, niin nyt jos en välissä syö niin tulee tosi huono oksennustauti-olo.

Tämä on kamalaa, mua itkettää nytkin. Ja haluan nyt tietää, että voiko tämä johtua hormoneista, vaikka rengasta olen käyttänyt jo yli puolivuotta ilman mitään ongelmia?

Joo o, mutta kun mulla oli edelliset menkat normaalisti (tai normaalit ja normaalit, mut sellaiset mitä nyt renkaan kanssa on ollut: niukat, mutta normaalia verta tuli jne ), ja jos niiden jälkeen olisin vasta raskautunut niin ei kai tälläisiä oireita tulis JO nyt? En usko ainakaan. Tietysti jos ekat menkat olis tullut vaikka juurikin renkaan vuoksi normisti.. Okei, aika kaukaa haettua. Jos nämä oireet tosiaan johtuu renkaasta, niin kyllä VARMASTI hankin uuden ehkäisyn. Ei tästä tuu mitään kun oon ihan kahjo.

Kyllä mä pissalla ennenku edes tiesin olevani raskaana, testin tein ku menkat oli 2 pvää myöhässä. Pahoinvointi alkoi seuraavana aamuna.

Kannattaa otta rengas pois ja varmistaa asia testillä.

Joo tuun. muutenkin tulee täällä pyörittyä ja inhottaa kun kaikki "oonko raskaana" ketjujen aapeet ei tuu kertoo lopputulosta...tosin tän ei pitänyt olla "oonko raskaana"-ketju.

Yhteistyössä