L
lopen uupunut
Vieras
Me ollaan miehen kaa vähän ku kämppikset. Sanotaan toisillemme terve, kun tavataan, ja heippa kun lähdetään. Aina ei edes tietoa, minne toinen menee. Yleensä kyllä huikataan, että "mä lähen salille" tms. Mutta silti. Seksiä ei juurikaan enää ole. Ja sekin tapahtuu olkkarissa kaposalla sohvalla, sillon harvoin kun edes tapahtuu, pikasesti. Makkarissa nukkuu meijän 1 vuotias tyttö, ja sänky narisee siihen malliin, valitettavasti, että sinne ei oo asiaa mennä muutaku nukkumaan. Mä en vaan enää jaksa!!!!!!!!!!!!! Tää on niin samperin uuvuttavaa. Koskaan me ei missään käydä yhdessä, ei siis missään! Illat mies istuu tv:n ääressä. Ja joskus yritin saada innostumaan kortin peluusta ja monista muista asioista, niin ei. Nyt en enää edes jaksa kysyä, koska tiedän jo vastauksen. Tahtoisin niin kovasti joskus, että mut yllätettäis, mutta ei, koskaan ei mitään uutta. No, itse viimeksi yllättänyt mieheni hyvällä ruoalla, kynttilän valossa, mutta sekin oli miehelle vain arkea, ei siis mitään kiitosta mistään. Mä olen aivan totaalisen kyllästynyt tähän. Mutta silti täytyy pysyä sovussa tytön takia. Ja kyllä mä miestäni rakastan, mutta sekin hiipuu kohta, jos mitään ei ala tapahtua :/ Mitä tässä pitää tehdä. Puhua olen yrittäny, miehen mielestä kaikki ok. Vaikka tietää itsekin, että kaikki on päin helvettiä, paitsi toi tyttönen, jota molemmat rakastetaan koko sydämestä! <3