mikä hitto mua vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umpiväsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

umpiväsynyt

Vieras
olen eilen torkkunut pitkin päivää.
katsoin vampyyripäiväkirjat joka loppui n.klo1 yöllä ja nukahdin heti.
aamulla heräsin lapsen touhuiluun (10v) joskus 8 jälkeen ja NUKAHDIN UUDESTAAN.
ja tätä mä en käsitä. heräsin PUOLI YKSI??!!! en ole koskaan tolla tavalla nukkunut lapsen aikana!!! lapsi pelas pleikalla ja totes kun heräsin, et olis herättäny jos joku hätä, et aatteli et mä oon kipee. ja kaiken huipuksi mua väsyttää taas ihan sairaasti. tiedän, et jos menisin tohon sohvalle, niin nukahtaisin heti!!
oon ehtiny täs pyykkään ja tekeen ruuan ja käyttään koirat, mutta nekin imi musta kaiken... mua vaan väsyttää koko ajan.
hieno homma kun ens viikolla pitäis töihin mennä!!
mies sano, et mä vaan yksinkertasesti oon nukkunu liikaa, et se nukuttaa vielä lisää...
mutta mua hirvittää et mitä tää on...

[QUOTE="smeagol";24316541]mun mielestä sä oot raskaana.[/QUOTE]

mikä olis sinänsä mielenkiintoista, että meillä on viimeksi harrastettu seksiä joskus kevät-talvella.. pitikin mainita jo tossa ekassa viestissä.

Tulossa kipeeksi? Tai tosiaan nukkunut liikaa. En yhdestä kerrasta huolestuisi.
Mutta jos jatkuu niin varmasti ois hyvä mennä tutkimuksiin. Kilppari-oireet eivät varmaan ihan noin ykskaks ala?

Mulla diagnosoitiin kilpirauhasen vajaatoiminta "yhtäkkiä" (mutta salakavalasti pikkuhiljaa) iskeneen väsymyksen kautta. Lopulta nukuin 20h/vrk, mutta tuolleen lievempänä se alkoi.

Saattaa olla myös alkavaa flunssaa tai ihan mitä tahansa, mutta tuo nyt olis helppo tarkistuttaa :)