mikä ihme juttu siin on et miehet ei tajua mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulkaas nyt naiset! Kyllä mun mielestä vaan on ihan itsestään selvää että yhdessä liikuttaessa pariskunnat huomioivat toisiansa....Onhan se nyt aika outoa että tilaat itelles ruokaa, etkä eedes kysy haluisko puolisos jotain, kun on kerran matkassa mukana.... :o

Niin...mä satuin jollain ihmeen kaupalla löytään sellasen miehen jolle on ainakin hiven suotu tuota ajattelukykyä, joten mulle tuo on itsestäänselvyys :whistle:

Ja KUHAlle iso :hug:

Miehet nyt vaan on semmosia, ettei niiden voi olettaa tajuavan jotain automaattisesti, vaan kaikki pitää suunnilleen rautalangasta vääntää. Ne ei ajattele empaattisesti, sitä ei vaan oo niiden systeemiin rakennattu, niinkuin naisilla. Vaan jos olisit myöhemmin maininnut että sullois ollu nälkä, olisit halunnu ehkä syödä sen puolikkaan, niin saat kuulla "no olisit sanonu!". Sillähän ei ole mitään yhteyttä että oot just sanonut kaks lausetta aiemmin että olet tosi nälkäinen, ja toiselta jää puolikas pizzaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:13 kuha kirjoitti:
äsken mies soitti et hän nyt selitti ton pizzatilanteen töissä ja kaikki oli sitä mieltä et suutuit ihan tyhjästä,ei ne ymmärtäny yhtään :o
siis voi viddu et tarvii töissä alkaa puhuu.... ärh että on pska päivä tänään!!!! \|O \|O \|O

:laugh: :laugh: puhuthan säkin siitä täällä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:06 pomppas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:13 kuha kirjoitti:
äsken mies soitti et hän nyt selitti ton pizzatilanteen töissä ja kaikki oli sitä mieltä et suutuit ihan tyhjästä,ei ne ymmärtäny yhtään :o
siis voi viddu et tarvii töissä alkaa puhuu.... ärh että on pska päivä tänään!!!! \|O \|O \|O

:laugh: :laugh: puhuthan säkin siitä täällä

on kyllä mun mielestä aivan eri asia.

kuulostaa itsekeskeiseltä p.askiaiselta. kyllä se kuuli et sulla on nälkä, mutta ei se välitä. sillä ei ole empatiageeniä. jaa mistäkä tiedän. siitä että meillä asuu kotona samanlainen s.ika.

miehille pitää kaikki sanoa niinku asia on. jos haluat että antaa sinulle puolet pizzasta, sano että "haluan (tai anna) puolet sun pizzasta" älä sano "mulla on kans vähän nälkä..."
Jos kaupassa pitää käydä, sano että "nyt käydään kaupassa" älä sano että "alkaa olemaan kaappi tyhjä"
jos haluat seksiä, älä vihjaile vaan joko käy tositoimiin tai sano suoraan että nyt sekstaillaan :)

Mulla mies ei maksa koskaan ku mennään yhdessä kauppaan tms, odottaa että mä maksan vaikka se olis omia juttujaan pannu sekaan. Samoin on käyny joululhajoissa, mä maksoin sen ostamat joululahjat äitillensä, mies ei tehny elettäkään maksaakseen. Viimeksi ku käytiin jouluostoksilla, ni kassalla mies lähti viemään kärryä pois. Ku tuli niin kysyin edellistä kerroista oppineena että kumpi maksaa, sä vai mä. Mies vastasi: ihan sama. Mä siihen että jos se kerta on ihan sama, ni maksa sä sitten.. miehen oli pakko kaivaa lompakkonsa esille. Meilläkin tavallaan omat rahat, tosin mun rahat on lapsilisät ja mahdolliset äitiyspvrahat/kotihoidontuet joilla mä sit maksan ruuat, vaatteet, harrastukset, lääkkeet jne koko porukalle. Miehisyys on töissä ja maksaa taloa, autoa, vakuutuksia, sähköt, vedet yms

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:26 HERNETÄTI kirjoitti:
Kyllä niitä järkeviäkin miehiä löytyy.
munmies olis tajunnut kysyä, ja mä en is suuttunut vaikka ei oliskaan.

jos aikuinen ihminen ei osaa ruokaansa hakea niin saakin olla nälässä. :whistle:

Jokos akateemikolle on tullut jo eka tili?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:27 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:26 HERNETÄTI kirjoitti:
Kyllä niitä järkeviäkin miehiä löytyy.
munmies olis tajunnut kysyä, ja mä en is suuttunut vaikka ei oliskaan.

jos aikuinen ihminen ei osaa ruokaansa hakea niin saakin olla nälässä. :whistle:

Jokos akateemikolle on tullut jo eka tili?

Mä oon utelias että saiko hän vakituisen paikan, vai sijaisuuden. Ja jos sai sijaisuuden, ni toivottavasti sai pitkän :)

Yhteistyössä