Mikä ihme kilari mulle tuli? sis. ruokavuodatusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormoneissako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormoneissako

Vieras
Tein kananrintafileitä tänään ruuaksi. Maustoin ne oikein extrahuolella, riisit keitin ja salaattia tein lisukkeeksi.
Mies rääpi yhdestä rintafileestä lapsille ja otti loput siitä itselleen ja söi.
Lapset pyöritteli haarukassa sitä ruokaa, yksi jopa nyrpisteli nenäänsä.

Otin ja suutuin, kun mieskin söi vain murto-osan siitä fileestä ja yli jäi puolet fileistä sitten.

Heitin loput fileet roskiin ja otin eilisen jauhelihajämän (josta vain minä olin syönyt) ja paiskoin senkin roskiin. Karjuin ja itkin, ettei minua arvosteta ja blaa blaa blaa.
Lopuksi riuhdoin takin niskaan ja lähtiessäni karjuin, että otan eron ja että syökää mitä tykkäätte, mä en tee enää yhtään ainoata ruokaa.

Oli muuten pikkasen kylmä ulkona olla, kun jaloissa oli kenkien lisäksi vain legginssit ja kävin parin kilometrin kävelylenkin.
Vieläkin itkettää. TUnnen itseni niin nollaksi, kun ikinä ei tule sellaista ruokaa mikä kelpaisi kaikille. :snotty:
Ainut mikä kelpaa muille, on saakeli purkkihernari, jota mä taas en saata syödä. :snotty:

Eikä kukaan ole tullut tekemään sovintoa kanssani. :snotty: :'(

Olet pimeä tyyppi, henkisesti olet ainakin vajaa ja kylmä ihminen kaiken lisäksi hiukkasen tyhmäkin näytät olevan, mene nyt miehesi luo ja pyydä anteeksi siltä, anna sille tai ota suihin että lauhtuu vuoksesi ja yrittää ymmärtää sinua.

Jos ruoka ei kerta kaikkiaan maistu, ei toista voi pakottaa syömään. Ei lasta, ei aikuista. Uusia (tai totutusta poikkeavia) makuja ei opi syömään kuin opettelemalla. Yleensä kyllä aikuiset ovat siinä asiassa pitemmällä kuin lapset, ja näyttävät esimerkkiä.

Itse olen meillä se krantuin, joten ymmärrän kyllä miten mahdotonta on syödä jos ei mene alas.

töötin kanssa samoilla linjoilla, että miksei ukko tee ruokaa?? mikä automaatio se on että nainen kokkaa ja muut sitten kehtaavat vielä nyrpistellä? nyt ap heräät tilanteeseen ja lakkaat suremasta turhaan, kun kerran mieskin voi ruoanteon hoitaa!

Minusta kuulostat väsyneeltä, et mitenkään sekopäiseltä. Itse itkin viimeksi eilen sitä kun ketään ei kiinnosta laittaa kotia kauniiksi tulevaa joulua varten; minä voin kyllä ripustella koristeita mutta kukaan ei vaivaudu edes katsomaan niitä :(. Jos pyydän apua, alkaa selitys siitä miten turhia kaikki hömpötykset ovat. Perheeseeni kuuluu mies ja poika.

laitat miehen tekemään ruokaa ainakin välillä tai sitten tosiaan syötät sitä hernaria pari viikkoa joka päivä ja itsellesi teet mitä haluat. Turha alkaa marttyyriksi. Tuosta raivaristasi, toivottavasti lapset eivät nyt yhdistä sitä syömistä sun erouhkauksiin, niin että luulevat sun jättävän perheesi jos eivät syö sun ruokaa.

Ihme tyyppejä olette. Ette te voi pakottaa toisia tykkäämään safkoistanne tai katsomaan koristeitanne. Jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Tehkää niitä juttuja itseänne varten, älkää muita. Ja tuohon ruokajuttuun, jos ei maistu niin sitten on syömättä. MUTTA aikuinen ihminen jotietää minkä verran jaksaa/tahtoo syödä ja jos kokonaisen kananfileen ottaa lautaselleen niin sen kyllä syö.
Tai sitten ap tekee oikeasti tosi pahaa ruokaa.

Millaista on "paha ruoka"? Siis niin paha, ettei sitä voisi oikeasti syödä? Itseäni on aina suututtanut ruuan "hyikyttely" tyyliin "ei kelpaa minulle". Juu prinssi/prinsessa on hyvä vaan ja loihtii ihan niin luxus-pöperöt kuin taidot/kukkaro sallivat, jos ei toisten tekemä kelpaa.

[QUOTE="huh";22599010]Millaista on "paha ruoka"? Siis niin paha, ettei sitä voisi oikeasti syödä? Itseäni on aina suututtanut ruuan "hyikyttely" tyyliin "ei kelpaa minulle". Juu prinssi/prinsessa on hyvä vaan ja loihtii ihan niin luxus-pöperöt kuin taidot/kukkaro sallivat, jos ei toisten tekemä kelpaa.[/QUOTE]
Voihan ruoka mennä totaalisesti pieleen, suolaa vaikka tulla vahingossa niin paljon, ettei sitä voi syödä. Mutta tuskin siitä tässä kohtaa oli kyse.